Hier met een week of 6 al een kleine darmen bolling. Vanaf week 6 deed ik een elastiekje tussen mn broek en vanaf week 9 ongeveer droeg ik positiemode omdat mn eigen broeken echt knelden.
Hier ook al heel snel.. zal inderdaad wel eerst door m'n darmen etc geweest zijn, maar is nooit meer platter geworden, werd gewoon steeds boller en boller haha😬
Via bijlage kan je de foto verwijderen De knop 'wijzig' verdwijnt na een uur. Dan kan je je tekst niet meer aanpassen
Va 16 weken pas een bolletje en v.a. 24 weken gingen het pas zien en vragen. Had in het begin wel een darmen buikje. Als je zw bent van een 2ling gaat het wel sneller natuurlijk
Dat ik het gevoel kreeg zwanger te zijn kwam idd door een bolling van mijn buik die ik ineens had! Ik stond te douchen en schrok er gewoon van haha En idd 3 dagen later testte ik positief Bij mijn andere twee kinderen kreeg ik juist heel laat pas een mooie bolling en met 20w had ik nog een mini buik. Ben benieuwd of het deze keer dan sneller gaat
Hier zag je met 6w al een bolling en ik dacht dit trekt wel weg.. Nou niet dus, hier een foto met 15+0.. Bij onze dochter had ik ong. zo'n buik met 23w en begon het pas rond 19/20w. Normaal heb ik maatje 34/36 en ben ik plat . Heb nog wel mijn eigen broeken aan.
Ik ben nog maar een kleine 7 weken, 6+6 denk ik. Ik weet niet of het mijn darmen zijn of een zwangerschapsbuikje. Normaal ben ik plat. Dit is een foto voor het avondeten trouwens Ik ben wel op 3 weken van 52kg naar 54.5kg gegaan. En normaal gezien kom ik nooit snel bij.