Hoi hoi, Met 12+6 werd mijn sterke gevoel bevestigd door de vk, aan de hand van de nub gaat ze uit van een jongen. Als ze hierbij de hartslag bekeek kwam dit volgens haar ook overeen. Ook de meiden hier in het nubforum zagen een jongensnub. Nu had ik pas een droom over een dochtertje die zo echt voelde dat ik nu ineens ga twijfelen Ik was echt een dag van slag omdat ik me zo verliefd voelde bij dat meisje na die droom en ik zo sterk voel dat er een ventje in mijn buik zit (schuldgevoel). Maar een jongens nub kan toch nooit meer veranderen in een hamburgertje? Heeft iemand dit ooit meegemaakt? Ik hoor eigenlijk alleen verhalen over meisje bleek jongen. Heb ik nou toch onbewust een voorkeur? of ben ik gewoon even in de war van die droom.
Dromen zijn soms zo raar tijdens zwangerschap! Wen er maar aan! En de NUB zegt nog niet veel hoor, zou daar niet van uit gaan! Soms zien ze het wel goed maar soms ook niet... Hier dachten ze op t forum dat t een meisje zou worden en t bleek bij de 20 weken echo toch overduidelijk een jongen te zijn! Dus zou ff afwachten tot de 20 weken echo....
Oh, ik kreeg vannacht ook weer een veel te vroeg geboren jongetje Ons meisje werd trouwens tot een week of 14 voor een jongetje aangezien. Met 15 weken werd er getwijfeld, met 16 weken neigden ze toch meer naar een meisje en pas met 17 weken was het overduidelijk een meisje. Het kan dus altijd Ik denk niet dat dromen iets met voorkeur te maken hebben hoor. Ons maakte (en maakt) het echt helemaal niets uit, maar ik droom dus ook over beide.
Bedankt voor jullie reactie meiden! Mij maakte het ook absoluut niet uit maar door die droom en dat verliefde gevoel erbij wel een schuldgevoel. Denk dat ik dat gewoon maar los moet laten.
Nub zegt niet alles hoor, mijn vk zei dat het ongeveer in 50 procent vd gevallen klopt ... Hier op het forum dacht bijna iedereen een meisjes nub bij mij te zien, maar ik verwacht een jongen ....dus tja. Ik had zelf ook over een jongen gedroomd hihi . Zou afwachten tot de 20 wkn echo of een geslachtsbepaling met 16-17 wkn...
De stand van de nub KAN tot de 14de week veranderen. Ik had met 12,6 ook een echo en dat was duidelijk een meisjes nub, met 14,0 ook nog ( niet van onderen gekeken ), en met 15,5 duidelijk 3 streepjes en ook met de 20 weken nog steeds een meisje!