Hoi dames. Gister positief getest. Nu ongeveer 4 weken en 2 dagen zwanger. Maar ik voel nog niks. Op wat gevoeliger borsten met vlagen en een opgeblazen gevoel na. Wanneer begonnen bij jullie echt kwaaltjes?
Had net voor NOD gevoelige borsten, een spierpijn gevoel laat maar zeggen. Vanaf 6 weken zwangerschap tot ongeveer 18 weken zwangerschap aan een stuk door misselijk en overgeven, waardoor ik 10 kg ben afgevallen. Ik kon ook bijna niks meer eten, dus ook een flink verminderde eetlust. Van andere kwalen geen last gehad.
Bij mij eigenlijk pas echt vanaf 6 weken ongeveer. Toen misselijk, weeeig, zere borsten en erg moe. Dingen als maagzuur/bandenpijn etc pas veel later. Zo rond nod eigenlijk weinig behalve vage buikpijn en rommelende darmen.
Bij mij begint het nu pas allemaal een beetje, rond de 7 weken. Hiervoor heb ik me echt geen moment zwanger gevoeld. Maar gisteren en vannacht wat gerommel en steekjes in mn onderbuik gehad. Zere tepels sinds gisteren en een opgezette buik, vind hem zelf al echt ronder worden als voorheen. Dus ineens merk ik heel veel!
Oké. Komt dus nog wel. Mijn testen zijn knal positief vandaag nog een clear blue doen voor de zekerheid. Maar t maakt me beetje onzeker dat ik geen kastjes heb. Met mijn zoontje was ik meteen al misselijk boor de test. Maar was toen ook al een week Over tijd geloof ik. Maar voelde me toen echt zwanger. Heb al eerdeen missedabortion gehad. Maar toen had ik maar een heel vaag lijntje op de test en ook totaal geen symptomen. Dus maakt me wel een beetje onzeker. De test klopt niet met hoe ik me voel zegmaar. 27 feb pas eerste echo.
Ik was voor mijn positieve test al kortademig/benauwd. Vanaf 6 weken werd ik misselijk en voelde ik me ziekig, tot ong 9/10 weken.
Ik was meteen vermoeid, maar koppelde dat aan het werk. Verder tot op de dag van vandaag geen kwaaltjes. Ja affentoe een steekje hier of daar. Maar kan dat geen kwaaltje noemen
Ik heb ook nog niet echt veel klachten. Merk dat ik wat sneller moe wordt en gevoelige borsten en ik heb last gehad van mijn onderrug en liesen, dat is nu weer over. Maar ik maak me niet al te druk en ik leef naar de echo toe. Ik heb het toch niet onder controle en de vk zei dat ik me pas zorgen hoefde te maken als ik duidelijk, helder rood bloed verloor, en dat is tot nu toe niet het geval.
Begon met gevoelige borsten. Testte die dag dat ik dat merkte negatief. 2 dagen later positief. Rond 6 weken begon de misselijkheid, moe zijn en last van obstipatie. Begin nu eindelijk minder misselijk te worden maar moet dan wel met grote regelmaat wat eten
Ik kan me helaas niet meer precies herinneren hoe het bij de eerste was, weet wel dat ik niet misselijk ben geweest. Dit was ruim 9,5 jaar geleden.. Nu bij de 2de heb ik vanaf het weekend al vage symptomen, borrelde darmen, krampjes en steekjes, opgeblazen buik (broek zit nu al krap), steekjes in borsten en moeheid. Verder valt het nog mee ik hoop dat ik niet te veel last ga krijgen van moeheid op mijn werk anders gaat het snel opvallen ik hoop de zwangerschap tot ongeveer 12 weken verborgen (met een goede reden) te houden. Bij de eerste is dat gelukt tot 19 weken
Ja ik heb met vlagen ook wel een opgeblazen hij hoor. Dan ziet die broek ineens niey lekker meer.. heel apart. En dat zo snel al. Kan eigenlijk niet.. Merk wel dat ik ook wat gassig ben als die buik zo opgeblazen is. En af en toe met vlagen beetje weeeig gevoel in mn maag. Borsten gevoelig is ook maar met vlagen.. En niet heel bijzonder. Bij mijn eerste was ik al misselijk toen ik testte. Maar was toen ook al een week over tijd. Had toen ook echt een dikke ader op mn borst. Grotere tepels. Nu helemaal niet..
Bij mijn zoontje helemaal niets gevoeld. Met 7/8 wk zwangerschap vroeg ik mij af of het er uberhaupt nog wel zat. We merkte ik later dat ik wat vaker moest eten, anders werd ik echt een beetje weeïg (als in: ik heb energie nódig). Verder ook geen moment moe of wat dan ook. Soms zat ik wel wat sneller vol, maar dit had denk ik te maken met dat ik gedurende de dag ook vaker wat at. Pas later heel erg maagzuur gekregen, hetgeen zich resulteerde in heftige pijnaanvallen. Omeprazol was het wondermiddel. En vanaf ongeveer 34-35 wk zwangerschap kon ik gewoon echt niks meer eten. Er was geen ruimte meer. Mijn avondeten bestond vaak uit een tosti en gedurende de dag at ik yoghurt / fruit / nootjes / lichte tussendoortjes.. Maar hoofdmaaltijden, dat zat er niet meer in. Wel ijsjes, want het was toen zomer haha. Hoe ik ook geklaagd heb toen, wat kijk ik er nu weer naar uit!
Rond de 6 weken begon ik zware buikpijn en slapeloze nachten te hebben. Nu zijn borsten wat gevoeliger. Ik voelde in begin ook niets en wou iets voelen, maar nu wou ik dat ik geen kwaaltjes had.
Hier na een positieve test op zaterdag. Bam op zondag kwaaltjes haha. Althans meteen zere borsten. De misselijkheid kwam een week later pas.
Met 4 weken stapte ik van bed, en waren mijn borsten gevoelig.. Ik denk zal toch niet? Test gedaan, en ja hoor... Bij de eerste rond 4 weken maagzuur.. 2e geen symptomen (vanaf 6 weken)