[/i]hallo ik had een vraagje ik heb af en toe zo last van me rug en steken onderrin me buik vooral gister was het super druk op me werk ben kapster en toen had ik er erg last van ook van hele erge pijn in me rug zo erg dat ik bij mezelf d8 ik kap er mee ik kan niet meer verder (met werken dan) wat zou dit kunnen zijn? ben nu 11weken en 1dag groetjes stephanie[/b]
rugpijn heb ik ook tot een week of 11a12 gehad nu eigenlijk niet meer en die steekjes lijken me bandenpijn,had ik ook nu word het minder,zo afentoe heb ik is wat steekjes(licht)
ok en kan je daar iets tegen doen want t doet zo zeer dak op da moment die dag gwoon haast niety meer kan werken
er is niet echt veel aan te doen ik had het meestal een dag of 2 hooguit 3 en dan was het weer minder je hebt toch niet echt krampen? echt steekjes toch? proberen afentoe toch even te ziten en uit te rusten,dat kan je het beste doen mijn gyn zegt altijd,heb je pijn,dan geeft je lichaam aan dat je het even rustig aan moet doen
Kapster, dus je staat veel. Probeer dat te beperken. Je banden gaan nu echt aan de rug hangen en het word natuurlijk zwaarder....dus ik zou tussendoor meer rust nemen of zoveel mogelijk toch zitten.