Wanneer kregen jullie een buikje ( bij jullie 1e kindje) ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Samba25, 5 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik ben ook wel benieuwd naar wanneer t bij mij te zien is..

Ik heb van mezelf ook al een buik(je) en denk dat t daardoor veel minder snel te zien is dan waneer iemand ( om maar oneerbiedig te zeggen) een aangekleed potlood is.. ( Dan snap je vast wel welke bouw ik er mee bedoel)

Weet wel dat mn normale broeken niet echt lekker meer zitten, maar dat dat nu waarschijnlijk komt door mn darmen..

2. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik krijg sinds een week of 2 een echte super buik :D me baarmoeder ligt 2 weken voor dus miss zie je t daarom wel sneller maar mensaen beginnen vanaf deze week voorzichtig te vragen of er miss een baby inzit.
    krijg wondjes op me buik van me gewone broeken dus heb snel maar wat besteld bij h&m komt volgende week:D

3. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Bij mij zag je pas wat rond week 19/20

4. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Week 21

5. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    hier vooral 's middags en 's avonds al een buikje van mijn darmen die weggedrukt worden. Mijn buik is normaal gesproken zo plat als een dubbeltje dus het viel mijn moeder al op (al weet die het wel ze zag het toch en zou dit niet zeggen als het niet zo was..) ik kan niet wachten tot ik een mooi rond buikie krijg!

6. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Hé Jojo!
    Leuk om elkaar hier weer tegen te komen!
    Eerst in 'zwanger worden' en nu in 'zwangerschap'.
    Heb gister positief getest! Het zal nog een tijdje duren maar ben benieuwd wanneer er bij mij iets te zien is...:)

7. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Ik heb nu een buikje, maar dat komt door de darmen. Ik ben normaal gezien zo'n 'potlood' :) Afgelopen week hadden mijn collega's het door. Een collega zei vlakaf:'Heb je ons wat tevertellen? Want kgs zijn er niet echt bijgekomen, denken we.'
    Vandaag moet ik gaan shoppen voor zwangerschapsbroeken, want mijn jeans zitten niet lekker meer.

8. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ben je goed geslaagd Meilan, voor positiebroeken?

9. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Vanaf een week of 14 begon je echt wat te zien geloof ik.

10. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Nu écht! Vanaf 12 weken al wel dikkere buik..eigenlijk al veel vroeger maar dat was meer het opgezette..nu krijg ik echt een zwangere buik. Wel heeel leuk!

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    bij alicia en mijn miskraam rond 8 weken en ook al zichtbaar voor bekende. zelf vond ik me buik al eerder groeien :) .
    deze zwangerschap al met 6 weken en pas nu niet meer in me broeken sinds ene paar dagen. moet me mond nog houden tot januari op me werk en denk niet dta ik dat ga redden :)

fotos staan van bijde zwangerschappen op de babysite.

12. winnietje

winnietje Niet meer actief

Met 10 weken al positiemode aan omdat het allemaal al niet meer paste. Heb het met 10 weken ook verteld aan mijn baas, Zo zichtbaar was het al

gr Winnie

13. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    ik had snel opgezette darmen en met 10 weken had ik al positiebroeken aan. Toen moest ik het ook echt vertellen, omdat je het al kon zien :oops:
    Ben van mezelf erg slank..

14. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

ik kreeg met ongeveer 14 weken een klein zichtbaar buikje.. maar de meesten zouden gedacht hebben dat ik gewoon te veel at.. haha.. zo'n klein buikje dat ik toen had.. ben van mezelf ook slank..
    toen ik rond de 17 weken zat begon het duidelijk zichtbaar te worden.. en ineens met 23 weken.. *BOEM* een enorme buik.. haha

15. meisjex

meisjex Actief lid

9 aug 2008
    128
    0
    0
    hahaha er is dus nog hoop voor me.. heb namelijk nog steeds niet erg veel (sinds mijn 17 wk foto is er niks veranderd)

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik had na week 6 al mijn eerste zwangerschapsbroek aan... Kreeg toen al een buikje... Heb sowieso spieren in rust bij mijn buik haha.

Bij 10 weken konden vreemden het ook al zien dat ik zwanger was.

17. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    heloooo

met 9 wk had ik al een buikje moest ook gauw een zwangerschaps broek aan,of spijkerbroeken waarvan ik dan de knopen en betje rits open had. :oops:

nu had ik ook vroeg een buikje.

18. valhalla

valhalla Niet meer actief

Toen ik 11 weken was zei de eerste 'Joh, hoe lang ben je al zwanger' zonder iets te weten.

Had met 6 weken een beetje opgezette buik, met 10 weken was ik weer helemaal slank en daarna ging het rap :D Alhoewel met vier maanden kwamen we nog mensen tegen die zeiden het niet te durven vragen omdat ze twijfelden....

@ Meilan offtopic maar gave trouwfoto's!

19. Pretty Woman

Pretty Woman Actief lid

19 jan 2007
    151
    0
    0
    Noord-Holland
    Bij mij begon mijn buikje zichtbaar te worden rond de 17 weken, nu met 23 weken echt goed te zien.

20. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

haha, dat komt vast nog wel.. en als je op het laatst loopt dat wou je dat je niet zo'n dikke buik had hoor :p vreselijk vermoeiend... haha..

Deel Deze Pagina