Wanneer kregen jullie een buikje ( bij jullie 1e kindje) ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Samba25, 5 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bij mijn eerste werd buikje pas zichtbaar met 7 maanden.. moest echt trui strak langs buik trekken omdat mensen me niet geloofde dat ik zwanger was.

2. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Bij de eerste viel het de buitenwereld pas op na een maand of 6 :confused:
    Toen kreeg ik opmerkingen , van Goh heb je een buikje?
    Ik heb intensief geturnd en gedanst en had dus een hele platte buik..Zelf zag ik het wel na een week of 20..Ben vooral in de laatste 2 maanden heel erg gegroeid.
    Bij de tweede was het wel wat eerder allemaal en nu met nummer 3 ook.

3. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Even om hierover op terug te komen. Rond 17,5 week groeispurt, en gaat opeens erg snel. Heb nu echt een "zwangere" buik hihihi

4. sGaaphOofd

sGaaphOofd Actief lid

26 jun 2007
    144
    0
    0
    pff zelf ben ik nu 20 weken bijna 21 , en het begint nu ietsjes te groeien ..
    heb al wel zo'n balletje voor me buik , haha
    Tja het kindje hoort al wel ;)
    Maar hoop dat het nu wel snel gaat dat groeien , ik dacht dat ik achter liep ofzoo .. maar zo te zien hebben meerdere er last van :D .

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Bij mij is nou nog niks te zien.jammer genoeg..:p
    Hopen dat het snel komt..

6. mo1977

mo1977 Actief lid

13 aug 2008
    220
    0
    0
    Hoofddorp
    Bij mij bij 20 weken zichtbaar.
    Krijg nu allemaal opmerkingen als: zo je wordt nu wel dik en: je groeit goed!
    :(
    Ook iemand zei: je gaat het nu wel zien. Dus ik helemaal trots op mijn buikje, zegt ze: vooral bij je kin / nek... :( :( :oops: :cry:

7. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Bij mij zagen heel veel mensen het nog steeds niet toen ik 25 weken was! :( Dus pas echt rond de 27/28 weken hier, denk ik.. Vond ik erg jammer, want ikzelf zag al echt iets bij 15 weken.

Ben wel 'stevig'. ;) (Gewoon dik dus..)

8. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Bij mij kun je t al goed zien hoor, de spijkerbroeken zitten me echt niet lekker meer.. Nou ja iedereen weet het dus lekker pronken met mijn buik :D

9. Dwezelin26

Dwezelin26 Actief lid

20 nov 2008
    308
    0
    0
    Met 8 weken was mijn buik echt al bol!

Kan het vanwege mijn buik nauwelijks nog stilhouden :D

10. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    ik weet dat je het vraagt voor een eerste!
    bij mijn zoontje was het met 12 weken idd nog moeilijk te verbergen (kwam dan ook snel aan)
    nu gaat het met de kilo's langzamer en is er nog weinig te zien. (17 wk) dus zelfs met een 2de zwangerschap KAN het langer duren. Ik zie het zonder kleren wel.. maar als iemand het niet zou weten zouden ze denken dat ik gewoon ietsje zwaarder ben. maar verder valt er weinig te zien.

liefs Jazzie

11. mayby

mayby Actief lid

23 jul 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    ik wist niet dat ik zwanger was dus na z,on 3 maanden haha (ik was wel ietsje dikker hoor) maar zag het zelf niet

liefs

12. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    Bij de eerste met een week of 18/19? Maar leek net alsof ik gewoon wat teveel gegeten had haha

13. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Met 11 weken moest ik positiekleding gaan dragen (voor broeken dan) omdat mijn darmen zo opgezet waren dat ik al echt een buikje had!

14. sjolie

sjolie Actief lid

11 dec 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    Bij ongeveer 18 weken werd het echt zichtbaar,
    Daarvoor was hetnet of ik veel gegeten had.

groetjes sjolie

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hallo meiden.
    Ik ben zoals jullie aan mijn banner kunnen zien ook nog niet zo lang zwanger, en bij mij zie je ook eigenlijk helemaal niks. Vind het wel jammer maar lees dat het bij de meeste bij de eerste pas na een tijdje kwam.Heb wel opgezette darmen en had altijd al een beetje een klein buikje.

16. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

vanaf 10 weken zagen mensen al een zwangerschapsbuikje
    en nu zei zelfs de vk het. mijn baarmoeder komt al tot halverwege mn navel! draag ook positiebroeken want ik krijg mn gewone niet meer dicht.

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hoi madelon! Zo dan heb jij al een grote baarmoeder!Mijn vk vertelde alleen dat ik veel vruchtwater heb, maar bij mij is er verder nog niet veel te zien. Vind het wel jammer maarja komt nog wel.

18. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Vanmiddag zei de VK tegen mij dat mijn baarmoeder al hoger dan mijn schaambeen is..
    En dat ik met 16 a 17 weken al niet meer in me broeken pas..:D omdat ik een korte buik heb..
    Ik dacht omdat ik wat steviger ben dat je het pas heel laat gaat zien..Maar ja ik zie wel..(Hoop dat mijn buik snel groeit) :p

Deel Deze Pagina