hallo, mijn naam is yasmine en ik ben verslaafd aan plassen op een stokje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door yasmine1974, 9 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmine1974

yasmine1974 Actief lid

19 jul 2009
    377
    0
    0
    Ik heb mijn eigen kleine bedrijfje
    far far away land
    Humm...ben eens nieuwsgierig wie hierop gaat reageren, haha.
    Ik had mijn terugplaatsing op 24 december en deed mijn eerste ClearBlue op 1 januari. Het was een digitale en die zei dus "pregnant". Vanaf die dag is het bergaf gegaan met mij. Ik heb alle zwangerschapstesten geprobeerd, en nu blijkt dat ik verslaafd ben. HAHAHA.
    Elke dag plas ik op een stokje, in het begin zag ik eerst een vaag lijntje na 3 minuten, daarna werd het steeds duidelijker en sneller, en gisteren kwamen beide lijntjes tegelijkertijd na 3 seconden.. WOEHOEEW...
    Ik deed het eerst stiekum maar toen riep mijn man, hey ik weet dat je weeral op een stokje aan het plassen bent. Dus nu ben ik "in the open"
    Wie herkent zich in dit verhaal
    Pregnancy test - o - holics....laat van je horen

2. misa

misa Niet meer actief

Hahahahahahahaha, ik lig hier helemaal dubbel!

Ik wil ook Pregnancy test - o - holic zijn... ;)

(gefeliciteerd by the way..!!!!!)

3. yasmine1974

yasmine1974 Actief lid

19 jul 2009
    377
    0
    0
    far far away land
    Thanks, haha...jou tijd komt nog..het is wel een vrij dure verslaving...plus je man moet meewerken want je moet hem soms middernacht naar de nachtapotheek sturen omdat je ergens een nieuw krampje voelt....

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hahaha ik lig dubbel.. ik kan me helaas niet aanmelden bij je club want heb 'slechts' 2 keer getest..

Wat doe je daarna met je testjes? Allemaal ingelijst? :D

5. yasmine1974

yasmine1974 Actief lid

19 jul 2009
    377
    0
    0
    far far away land
    heb eraan gedacht ze in te kaderen ja...maar na een tijdje beginnen ze een beetje te stinken he...LOL

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hihihi lieverd kan het me helemaal voorstellen.
    Mijn voornemen woensdag testen, of ie nu negatief of positief is ben bang dat ik ook een verslaving ga opbouwen dan!!
    Hoe voel je je trouwens?
    Heb je echt symptomen, ik voel niks en dat maakt me onzeker:(
    Voel ik nu wel iets is het ook weer niet goed natuurlijk:p
    xxx

7. yasmine1974

yasmine1974 Actief lid

19 jul 2009
    377
    0
    0
    far far away land
    Ik voel me wel zwanger moet ik zeggen, maar ja, met al die hormoontjes is het natuuurlijk moeilijk te zeggen wat er eigenlijk van mijn eigen lichaam komt.
    Ik zal heel zwaar voor je duimen schat! En als je verslaafd word, kom je hier dan maar aanmelden...;)

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    hahaha nou manlief wil de testen gaan verstoppen tot zondag, koop ik gewoon nieuwe.
    Voelde je iets voor je testdatum?
    voel dus echt niks heh:(

9. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Haha, geweldig! Hier ook een verslaafde hoor, heb totaal 13 testen gedaan. (Mn man werd lichtelijk boos toen hij er achter kwam :D)
    Het stopte vrij snel, na de 5 weken heb ik niet meer getest :) Dus er is nog hoop voor je haha

10. bereke

bereke Niet meer actief

Yasmine geloof me, als ik positief test, ga ik ook maar dan 1 (of 2 of 3 of 4) keer testen hoor!

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hahaah best wel een beetje herkenbaar, tot ik erachter kwam dat een test ook positief uitslaat bij minder goed nieuws.
    Wil jouw verslaving natuurlijk niet verpesten...

12. miffy11

miffy11 Niet meer actief

welkom yasmine!

ik heet miffy en ben ook verslaafd aan op een stokje plassen.

alleen wel op een andere manier dan jij, natuurlijk ook toen ik inderdaad zwanger was, maar ook als ik niet zwanger ben. gewoon iedere maand even controleren of mijn ongesteldheid wel echt is..

jup.. ik ben een freak..

13. misschienmama

misschienmama Niet meer actief

Hier ook een (inmiddels ex) verslaafde, ik beken....

14. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    O god, echt een topic voor mij!! Ik kan me ook bij de verslaafden voegen... Heb inmiddels toch al wel meer als 10 testen er tegenaan gegooid. En inderdaad alle verschillende merken, want ja, je moet het wel zeker weten natuurlijk he? Het feit dat ik vooral veel waarde hecht aan de dure CB digitale testen met indicator (4x gedaan alleen om te zien dat hij omspringt :)) zorgt er ook voor dat ik inmiddels al een fortuin aan testen kwijt ben....

Echt heel erg.... Mijn vriend vindt het geloof ik ook niet meer normaal haha! Moest lachen toen ik van de week nogmaals getest werd door moeders voor moeders, stiekem was ik blij dat ik nogmaals een testje mocht doen :D En nog wel gratis dit keer haha!

Neem maar een kijkje in mijn album :$

15. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    haha die titel gewoon hahaha ik was ook een test verslaafde ik kreeg het klaar om per dag op 3 stokkies te piesen. Het was bij 1 zwangerschap zelfs zo erg dat ik ze verstopte haha

16. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Whahaha Yasmine, geweldig die titel, daar lag ik al bij in een deuk.

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

17. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    Hoi Yasmine,

Zelfde hier hoor! Heb er net nog een (dure) clearblue digital tegenaan gegooid.. verwachtte een week na de 1-2 uitslag een 2-3 maar kreeg dus gelijk een 3+ .. dus iets meer dan 5w zwanger woehoew!

En financieel ook goed nieuws want nu moet ik volgende week niet opnieuw zo eentje kopen want verder als dit test ie niet :D

Jouw verhaal is heel herkenbaar! Heb hier ook al een hele collectie!

Maar... nu stop ik! Denk ik ;)

18. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Gefeliciteerd!

Net niet verslaafd, maar had het kunnen worden. Ik heb eerst twee testen gedaan... toen geloofde ik de uitslag niet. In de volgende ronde geloofde ik dat er valse testen tussen zaten, dus weer twee testen en daarna nog een keer een test van moeders voor moeders!

Als ik niet de mazzel had gehad om meteen zwanger te worden, denk ik dat het een negatieve verslaving voor me zou zijn geworden. Ben nogal verslavingsgevoelig!

19. yasmine1974

yasmine1974 Actief lid

19 jul 2009
    377
    0
    0
    far far away land
    Ooh zoveel mede-verslaafden...wat leuk!
    Pregnancy-test-o-holics-anonymous...:D

Ja, ik heb me voorgenomen om nu eventjes een paar dagen te stoppen, haha. En de volgende test zal niet meer een "plusje" zijn maar zo een digitale die de weken aangeeft. Daar ben ik mee begonnen en daar zal ik dan proberen mee te eindigen. AMEN!

20. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Mja, dat is dus eigenlijk niet zo. Heb mijn testen nog (ook meer dan 1) en die liggen hier in de kast en je ruikt er niks van! ;)

Deel Deze Pagina