Wanneer kregen jullie een buikje!?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door fafje, 19 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    bij de 2e me 5 wk al...
    met 8 wk moesten we het echt vertellen, mijn schoonmoeder zag het al, hihi...
    bij de 1e met 8 weken. Best snel dus, hihi

2. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    ik heb nu al een buikje me collega's die het niet wisten vragen nu ook echt ben je zwanger.....

3. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Bij mij begon je het goed te zien met 13 weken, met 11 weken pastte ik m'n normale broeken niet meer. Nu zie je het echt heeel goed en kan je er niet meer om heen :D

4. Lolamaria

Lolamaria Lid

9 dec 2009
    21
    0
    0
    Vanochtend stond ik vol verbazing en profiel naar de spiegel te kijken.
    Ik begin het nu toch echt te zien. Vriendlief erbij geroepen en hij zag ook duidelijk verschil met een week geleden.
    Het zullen voornamelijk nog mijn darmen zijn maar de zwangerschap wordt nu voor mijn gevoel wel steeds echter. :)

5. fafje

fafje Niet meer actief

Oh wat leuk allemaal die verhaaltjes! Ja die stomme darmen maken je eigenlijk eerder blij ahaha en houden je voor de gaten..maar ach..al zijn het mn darmen is gewoon leuk zo'n bol buikje :D

Vandaag weer echo gehad! ben 7w2d!!! helemaal goede hartactie nu mag ik 25 feb pas weer een echootje !! jeeeh! liefs!

6. Met 14 weken begon het voor de buitenwereld zichtbaar te worden.. maar broeken gingen idd met week 8 niet meer dicht, toen had ik al zwangerschapskleding.
    Hier heb ik ook een fotootje met het verloop ervan

7. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    jeetje desiree wat had jij een toeter op het laatst, wel leuk om zo te zien

8. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Desiree ik heb je buik vaker zien langskomen en telkens verbaas ik mij erover. Zo een mooie, strakke buik!

Bij mij was ik plat tot week 16. Vanaf toen is mijn buik in een groeispurt en is ie niet meer gestopt. Het lijkt of ie met de dag groeit. Nu kan iedereen dus duidelijk zien dat ik zwanger ben!

Deel Deze Pagina