Wanneer kregen jullie een buikje?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Debbie91, 2 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Idem.
    Vanaf een week of 14 in een zwangerschap broek .

2. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Ik heb eigenlijk vanaf deze week pas dat mijn eigen broeken strak zitten. Gisteren heb ik twee positiebroeken gekocht dus die draag ik vandaag 22+4 voor het eerst.
    Je ziet nog niet heel veel met kleding aan.
    Is mn eerste zwangerschap!

3. LadyH88

LadyH88 Bekend lid

12 mei 2015
    800
    274
    63
    Leuk Debby91, we lopen tegelijk! Ben ook heel benieuwd hiernaar!

4. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Hier begin ik nu 's avonds aan mijn broek te voelen dat mijn buik wat opzet, maar er is nog niets te zien. Wel alvast een zwangerschapsbroek besteld zodat ik die aan kan doen wanneer ik die straks opeens nodig heb. Vind het een hele bijzondere gedachte dat ons kindje in mij groeit en dat mijn lichaam plaats aan het maken is ❤️

5. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Nog eventjes afwachten ;) Het duurt even, maar dan kan het ineens hard gaan met de buik!

We kwamen er met 12 weken pas achter.
    Maar toen waren de broeken mt 44 al iets te strak, terwijl ik normaal mt 42 heb. Met 12 weken al positiebroeken aan. Maar echt een duidelijk buikje kwam pas rond 18 weken en nu met 24 weken al behoorlijk.

Darmen helpen ook veel mee aan de dikte ;)

6. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Hier met 12 weken pas een klein buikje..
    Met 24 weken werd ik wakker en dacht ik echt van wauw wat kan dat groeien in 1 nacht haha

7. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Dit had ik ook. Vanaf 12 weken ook zwangerschapsbroeken gekocht. Zat een stuk lekkerder. Vanaf 11-12 weken was er ook al echt een klein buikje zichtbaar die uiteindelijk groeide tot het formaat watermeloen... Vond het buikje van 20 weken her fijnst, mooi zichtbaar maar nog niet in de weg zittend :D

8. Manonmama

Manonmama Actief lid

17 apr 2015
    136
    0
    0
    Bij de eerste vanaf week 8 positiekleding nodig, bij de tweede eigenlijk meteen al. Zijn wel darmenbuiken, de baby is pas vanaf een week of 14 zichtbaar... (Ik krijg de foto niet gedraaid)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24 KB
      Weergaven:
      19
  9. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik merkte vrij snel dat mn broeken toch minder goed zaten of zelfs niet meer pasten. Maar ik ben vrij fors en dan zie je het gewoon niet goed. Ik slaap altijd met mn handen op mijn buik en merk dat hij groter wordt.

Vanaf 20 weken begon de groeispurt en nu lijk ik elke dag wel groter te worden haha

10. Emerald

Emerald Lid

5 jun 2015
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de eerste werd het pas echt goed zichtbaar na de 25 weken. Bij de tweede rond de 18/19 weken en deze keer wordt afwachten.

11. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Bij mn eerste had ik met ongv 12 weken al positie broeken aan.
    Nu ben ik 7wk zwanger en moet mn buikje echt verbergen.... Ben net terug van vakantie dus kon daar strakke shirtjes aan enzo. Thuis doe ik wijde shirtjes aan. En ga zo nieuwe broeken bestellen. ;)

12. Leaf

Leaf Niet meer actief

Bij mij is ie nu wel zichtbaar. Nog steeds een twijfelbuikje. Ik denk dat ik bij 17/18 weken het begon te zien bij mezelf.

Gelukkig is het zomer, ik doe niets anders meer aan dan jurkjes haha. Broeken zitten niet lekker! Bij de h&m heb je voor 15 euro een leuk basic strak jurkje (knielengte) te koop met korte mouwen.
    Daar leef ik nu in haha.

13. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    rond 6-7 weken zag ik bij mezelf een bolling maar de rest zag het nog eigenlijk niet. Ik ben altijd vrij plat geweest dus mij viel het al snel op. Nu ben ik 11 weken en heb ik toch wel al een buikje. Zo danig dat ik mn eigen broeken nu dus echt niet meer pas.

14. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Tip: kiabi.nl

Echt hele leuke en heerlijke dingen voor weinig!
    Ik bestelde op zaterdag en op vrijdag was het er al!

15. TotosDawn

TotosDawn Niet meer actief

Met 8 weken had ik al wel een buikje, vooral van de darmen, maar zodanig dat ik mijn broeken niet meer pas.
    Nu bijna 14 en de darmen maken nu wel plek voor een meer zwangerschapsbuikje! :)

16. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Bij mijn dochter ging ik pas aan de positiebroeken tussen de 25-30 weken zwangerschap (had niet veel buik en redde me met mijn eigen, wijdere broeken) maar bij mijn zoontje kan ik me herinneren dat ik met 13 wk al zo'n lekkere positiebroek aanwilde 😁 is dus verschillend. Maar mijn ervaring is dat het bij de eerste wat langer duurt voordat je een buikje krijgt (buikspieren niet slap) en bij volgende kinderen gaat het wat sneller met de buik :)

17. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Ik had vanaf een week of zes al dat ik lage broeken al niet meer lekker vond zitten (bovenste knoop stiekum open) wilde er niks op voelen. Maar bij mij duurde het heel lang ook dat ik een buikje kreeg. Denk 12 weken maar echt mini.
    Nu morgen zes weken en ben benieuwd wanneer je het gaat zien. Alhoewel nu mijn buikje van te voren niet zo plat was als voor mijn eerste zwangerschap ... Dus wat is vet en wat is beeb / darmen :D?

18. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Bij de eerste pas naar 6 maanden.
    Bij de tweede rond de 12 a 13 weken dat het zichtbaar werd
    En nu bij de derde heb ik al een buik sinds 8 weken. Dit komt dan wel door de darmen maar blijft groeien mijn buik

19. Sherra

Sherra Actief lid

4 jun 2015
    312
    174
    43
    Dit is mijn 7e week, ons eerste kindje. Ik heb het idee dat het nu nog mijn darmen zijn, vooral in de avond is mijn buik opgezet. In de ochtend wel weggezakt maar wel een soort van klein hobbeltje. Wellicht heeft het te maken met het postuur of eventuele vorige zwangerschap(pen). Ik ben zelf slank gebouwd maar, na voedsel of drank zat altijd gelijk bij mn buik haha.

20. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Hier een klein buikje vanaf 12 weken

Deel Deze Pagina