Ik kreeg met de 5 week al een bollinkje, zullen vast mijn darmen geweest zijn. Maar met 8 weken viel het al op dat ik zwanger was!
ben net 5 weken zwanger en al duidelijk te zien ( komt waarschijnlijk ook door eerdere zwangerschappen)
Met een week of 8 begon de darmenbuik en ook de zwangerschapskleding. Met een week of 14 was ik een ben je zwanger of heb je teveel pizza gegeten buik en nu met 19 weken begint mijn buik steeds strakker en ronder te staan en kun je in mijn normale kleding wel zien dat ik zwanger ben. In mijn werkkleding lijk ik gewoon dik van de pizza (vind ik)
de eerste weken had ik het welbekende darmenbuikje. Vanaf 14/15 weken kreeg ik al de opmerking dat het flink aan het groeien is Ik ben nu overigens zwanger van de tweede. Bij de eerste begon je volgens mij zo rond de 18/19/20 weken het wat duidelijker te zien
Sinds vandaag een 'positie-kleding-broek' aangedaan 😂 Maar dat zit wel een stuk lekkerder al dan een normale broek. Heb in de avond echt een bolle buik al. Maar idd vooral darmen die in de weg zitten.
Bij mij begin je nu pas iets te zien, maar het lijkt meer alsof ik iets teveel gegeten heb. Broeken passen nog prima.
Ik heb tot nu toe alleen nog maar een darmenbuikje. Ziet er alleen maar uit of ik dikker ben geworden.. Ik voel de bolling al wel komen, maar je ziet nog niets Draag al wel vaak positiekleding omdat dat toch wel lekkerder zit.. pff, ik kan ook niet wachten tot ik een echt 'babybuik' krijg..
Met 9 weken kon ik het nog wel verbergen maar kon mijn normale broeken niet meer aan. Gelukkig was ik in de winter zwanger en dan kon ik in het begin nog wel verbergen met sjaals en vesten etc.
Bij mij begon je het vorige week INEENS te zien, bijna uit het niets. Ben erg slank van mezelf maar heb nu echt een zwanger buikje. Dit is mijn eerste trouwens.. ben blij dat ik mijn buik nu niet meer hoef in te houden
zelf zag ik al meteen verandering van mijn buik en borsten. vanaf de 20e week zien de mensen rondom het nu ook echt dat het een zwanger buikje is en niet van teveel te eten geniet van je zwangerschap!
Ik ben momenteel 6 weken en 2 dagen zwanger, en mijn werkbroek past al niet meer dicht. Heb echt een darmenbuik denk ik, haha, dramatisch. Alle zwangerschapsmode is bij ons ook uit het centrum verdwenen dus ik heb nu maar charmante broeken met zo'n stiek bovenin zodat ze nog een beetje mee kunnen groeien haha :'). 10 juli eerste echo... Ben benieuwd..!
Ik ben nu 30 weken en heb nog steeds een bescheiden buik. Verloskundige zegt dat het komt door mijn lengte.
Vanaf 17 weken ging je wel zien dat ik zwanger was maar een twijfel buikje (zwanger of te veel gegeten? ). Nu zie ik er wel echt zwanger uit ! (25 weken)
Bij m'n eerste heb ik vanaf 8 weken in de loop van de dag m'n broek open moeten doen, vanaf week 10 positiejeans gaan dragen... Wat was dat een heerlijk gevoel! Ik heb net even m'n buiken foto's gekeken, vanaf week 15 ging de buik wat meer opvallen en vanaf week 17 was er geen ontkennen meer aan Ik ben benieuwd hoe het deze zws gaat... Van mij mag hij snel gaan groeien! Alhoewel als we het geheim willen houden, is het later groeien misschien beter. Agh het komt hoe het komt...
Inmiddels 27 wk zwanger, zelf vind ik dat ik een buikje aan 't krijgen ben, maar euh.... niemand anders ziet 't nog. De buren weten niet eens dat ik zwanger ben.
bij de eerste amper een buik gehad was hoogzwanger en de meeste dachten dat ik nog maar 3 a 4 maand was. bij de tweede rond de 15 weken. nu 10 weken zwanger van 4e kindje (heb miskraam hiervoor gehad) en heb nog steeds een platte buik. ik hoop dat hij snel groeit wil graag een mooie zwangerschaps buik haha
Ik heb nu sinds een week mijn knoop los van mijn broek en met een elastiekje vast haha.. zit een stuk lekkerder, kreeg gewoon buikpijn ervan.. zijn denk ik nog mijn darmen, maar hoop snel op een babybuikje!