Hallo allemaal, Ik wil graag mijn verhaal met jullie delen. Afgelopen zaterdag had ik ongesteld moeten worden volgens mijn kalender. Vrijdag ochtend heb ik een zwangerschapstest gedaan met als resultaat 2 streepjes...best wel duidelijk ook. Zaterdag ochtend nog maar een test gedaan omdat ik het niet kon geloven. Deze was helaas minder duidelijk. Zondag ochtend nog een keer...even duidelijk als zaterdag. Oja had vrijdag ook nog een digitale test gedaan. Deze gaf aan niet zwanger. Ik maak mezelf helemaal gek. Heb vanmiddag bloed geprikt bij de dokter, misschien kan de bloeduitslagen een bevestiging geven. Wil graag zwanger zijn maar vrees het ergste. Net ook nog maar een test gedaan en heel licht, nog lichter dan gisteren. Misschien omdat het nu middag is. Volgens mij horen de testen op te lopen en niet lichter te worden. Ben nog helemaal geen bloed verloren en heb een regelmatige cyclus van 26 dagen. Voel me momenteel heel verdietig ik weet het even niet meer en barst van de hoofdpijn. Als het geluk is heb ik een foto als bijlage erbij gedaan. Nu moet ik zeggen d s t mijn test van vrijdag wel erg donker is opgedroogd. Het streepje was wel veel lichter.
Het is belangrijk dat je dezelfe testen gebruikt maar volgens mij doe je dat al. Ieder merk heeft namelijk weer een andere HCG waarde nodig. Ook kun je het beste met ochtendurine testen, deze is namelijk veel geconcentreerder. Probeer het morgen ochtend anders nog eens.
Wauw ik zie wel hee duidelijk streepjes, Een voorzichtige gefeliciteerd!! Wanneer krijg je de uitslag van je bloed?
Bloeduitslagen heb je eigenlijk alleen wat aan als je het over 2/3 dagen herhaalt, dan kun je zien of het hcg stijgend is of dalend. Snap je onzekerheid er zit wel een groot verschil tussen de bovenste en die daaronder. Denk ook niet dat het goed is, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Vraag of je over een dag of 2 opnieuw de bloedtest kan doen dan heb je zekerheid.
Je hcg stijgt om de 2 a 3 dagen. Het heeft dus geen enkele zin om elke dag te testen. Daar word je alleen maar gefrustreerd van. Daarom raad ik je aan om elke keer als je een test wil doen er 2 dagen tussen te laten. En idd zoals al eerder werd gezegd : testen met ochtend urine. Succes meid
Aprilmommy: ja dat klopt ik gebruik de kruidvat testen 22. Ik heb gehoord dat deze het gevoeligst zijn. Ik had net beter niet moeten gaan testen...aangezien het streepje nog lichter is. Ben zo bang dat er iets niet goed zit. Sweet love 80: Dankjewel. Woensdag of donderdag kan ik bellen voor de bloeduitslag.
Shart86: oke dat wist ik niet. Dat heeft de assistent mij ook niet verteld. Ze heeft overlegd met mijn huisarts en ik mocht bloedprikken. En Idd mijn gevoel zegt ook dat dit niet goed gaat.
Ik had dit vorige maand.. Ben uiteindelijk gewoon ongesteld geworden helaas.. Maar nu, 1 maand later is het wel raak!! Hoop voor jou dat het alsnog goed is..
hij is idd aflopend. Ik denk ook dat het niet goed zit. Hopelijk heb ik het fout. Heel veel sterkte met wachten op de uitslag
Waren die 2 eerdere testen wel met ochtend urine? Want dan kun je het verschil verklaren dat de testen aflopen. Zo niet, ben ik ook bang dat het niet goed is. Vraag in ieder geval aan je HA of je over 2 dgn weer mag prikken, dan heb je ook wat om te vergelijken.
Imrw: bedankt voor je berichtje en jij van harte gefeliciteerd!! Ben blij voor je. Meisje 1977: Ik geef de hoop op idd en bedankt voor je berichtje.
Jajo: Dank voor je berichtje...en ga er nu gewoon vanuit dat t niet goed zit en het een miskraam wordt.