wanneer kregen jullie je eerste echo?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door jongemeid21, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

gewoon met 12 weken, en ook deze zwangerschap pas met 12 weken ondanks dat de vlos eigen apparatuur heeft.

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Volgens mij heeft mijn vk geen eigen apparatuur. Ik mag 21 Dec voor de eerste keer komen, geen idee of ze dan ook een echo maakt. :( Maar als ik het hier zo allemaal lees moet ik geduld hebben. En dat is verder helemaal niet moeilijk ofzo. ;) :p

3. joke007

joke007 Lid

8 dec 2010
    5
    0
    0
    het is toch rond de 11 weken?
    ik zie inderdaad ook al dat er veel vroege echo's worden gemaakt!!!

4. Elevi

Elevi Lid

11 okt 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier afgelopen maandag de eerste echo gehad, standaard bij de eerste afspraak zo rond 7/8 weken.. Heerlijk om met 6w6d een hartje te zien kloppen.... Nu met 10 weken weer een echo, net na kerst en voor oud en nieuw !!!

5. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Hier ook pas met 12 weken de eerste echo gehad. Aan de ene kant wel jammer dat het niet eerder was maar aan de andere kant vond ik het ook wel fijn omdat je dan ook de magische grens voorbij bent. Dan weet je helemaal dat het goed zit. Nu 21 december de 20 weken echo!

6. Bamboepen

Bamboepen Lid

9 dec 2010
    81
    0
    0
    Heumen (vlakbij Nijm
    Ik krijg mijn 1e echo met 11 weken, en daarna kreeg ik er nog een met 13 weken om de precieze termijn vast te stellen. Maar hoe later je hem krijgt, hoe leuker het is! Met 13 weken zagen we echt al een klein poppetje springen, terwijl we met 11 weken amper iets zagen.. Vanmiddag om 16.00 heb ik mijn volgende (pretecho) en hopelijk weten we dan of we een jongen of een meid krijgen! :)

7. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel plezier vanmiddag!

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik ben middels een ICSI-behandeling zwanger geworden en dan krijg je een 1e echo rond de 6 weken en een 2e echo rond de 8 weken. Dit om in de gaten te houden of het vruchtje zich niet op de verkeerde plek heeft ingenesteld.
    Alles is gelukkig goed en nu mag ik naar een gewone verloskundige toe. Daar heb ik 29 december de intake + de 12-wekenecho.

9. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Gisteren de intake bij de verloskundige gehad en ik heb 20 december een 'snelle' echo, dan ben ik tussen de 8 en 9 weken zwanger. Die echo is om te kijken of het hartje klopt en dan tussen de 11 en 14 weken heb ik een termijnecho.
    Over 10 dagen de eerste echo.. pffff vind het nu al spannend :)

10. keano11

keano11 Actief lid

5 feb 2009
    116
    0
    0
    ik krijg er 1 met 9 weken en 3 dagen maar dat komt omdat ik bij de gyn loopt

11. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Sittard
    met 6 weken in het ziekenhuis!

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier krijg ik de eerste aankomende woensdag en dan rond 10/11 weer een.

13. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

gisteren de eerste gehad! volgende over 2 weken:D
    ik heb geen medische reden ofzo, ze kijken hier gewoon met de intake even of het vruchtje er goed uitziet, of het op de goede plek zit en of het hartje klopt.
    ben heel blij dat ze dat doen, het geeft me een heel fijn gevoel dat het hartje klopt! het voelt nou ook veel "echter"...

14. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    bij 5 weken en 1 dag. Daarna elke 4 weken, behalve in de derde maand, daar kreeg ik er elke week een ivm een bloeding.

15. junimama

junimama Lid

14 nov 2010
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beide kids kreeg ik al met 7 weken een echo, wel medische noodzaak.
    Ben nu ruim 13 weken en we hebben er al 3 gehad, staan nog 2 gepland
    Met 17 weken en 20 weken.

16. Lovable

Lovable Nieuw lid

14 dec 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vrij in het begin bij ongeveer 8/9 weken aangezien ik wat was gaan vloeien na een middagje winkelen. Toen echo gekregen om te kijken of alles goed was en dat was toen gelukkig.

Deel Deze Pagina