Wij dachten een echo te krijgen met 9w, maar waren er uiteindelijk nog maar 8w. Ik zag echt een pindaatje, heel grappig om te zien. 2e (geslachts)echo precies 2 maanden laten en dan zie je al mooi het lijfje met hoofdje en armpjes liggen, heel leuk om te zien! Volgende week hebben we de 20w echo. Dus dan gaan we zien hoe ze er nu uitziet en of alles nog goed gaat!
De eerste echo bij Justin was met 14 weken en Colin 11 weken. Ben blij dat ze nu eerder een echo doen hoor
Wauww die echo bij diegene op de vorige pagina vind ik geweldig. (die van 10+2.. sorry weet even niet meer wie het was ) Zo mooi om te zien. Ookal is het mijn kindje niet, ik werd er helemaal emo van omdat ik vandaag ook 10+2 ben, hihi.
Met 7 weken en 5 dagen hadden wij onze eerste echo, was echt alleen een streepje wat je zag met een kloppend hartje.
met 6.2w de eerste (staat in album) met 7.2 de 2de met 7.3 de 3de (staat in album) met 7.4 de 4de met 8.3 de 5de (staat in album) met 9.5 de 6de (binnenkort in album) Bij deze echo werd mijn termijn bepaald naar 10w, ik kreeg er dus zomaar 2 dagen bij! en als alles goed gaat met 12.3 weer een en de nekplooimeting.. Ik heb zoveel echo's gehad omdat ik al 2 mk's had gehad en mijn gyno heel meelevend was wat betreft mijn onrust en ik elke week een echo kreeg.. in week 7 had ik heel veel last van bloedverlies en kon ik dus naar het zh om nog een extra echo te maken.. persoonlijk vond ik het ook wel heel fijn om niet heel lang te moeten wachten, ik had nml niet veel zw kwaaltjes en dat had ik de vorige 2 zw ook niet waardoor ik iedere keer weer dacht dat het fout was en ik heel negatief ging denken.. kan mee soms ook nog niet voorstellen dat ik over de 10w ben!
inwendige echo bij 7 weken en 5 dagen ivm wat bloedverlies. Een herhaling van de termijnecho gehad met 9 weken en 5 dagen.
Teruggerekend heb ik mijn eerste echo gehad met 3 weken. Toen was er helemaal niks te zien. Na twee weken primolut moest ik terugkomen in het ziekenhuis. Kreeg ik een echo omdat de gyn dat eerst nog even wilde checken. Bleek ik zwanger te zijn . Dat was dus met 5 weken en 1 dag. Toen zag je alleen een boontje. Verder niks. Een week later nog een keer terugkomen. Heb ik nog een echo gehad. Dat was dus met 6 weken en 1 dag. Toen zag je hetzelfde boontje met een kloppend hartje. Ze hebben me toen zelfs het hartje al laten horen. Klopte nog wel heel langzaam, maar het klopte wel. Toen mocht ik gewoon naar de VK. Daar hebben ze met de intake een echo gemaakt (9 weken en drie dagen) en met 13 weken nog een keer. Maar toen kon je echt al zien dat het bewoog en bij dertien weken kon ik er zelfs al een mensje in zien. En ik zie maar bar weinig op echo's . Foto's staan wel in mijn album.
Met 8 weken en 2 dagen. Volgens de echo was 7 weken en 5 dagen. We zagen een kloppend hartje en het leek wel een rare grote boon. De verloskundige zag al het hoofdje, en "stokjes" waar de armen en beentjes komen te zitten. De 2de echo was ik 12 weken en 2 dagen. Je zag echt een compleet bewegelijk mensje. Zo onwerkelijk.......
Met 7w en 2dgn. Na een IVF behandeling krijg je dan meestal ongeveer je eerste echo. We zagen 2 boontjes met kloppende hartjes. Je kon ook al zien waar de armpjes en beentjes gaan komen. (Echt terugkijkend heb ik de eerste echo al gehad met 2w en 3dgn. Namelijk van de terugplaatsing van onze embryo's.)