Ik heb besloten dat ik een nieuwe bril mag uitzoeken. Ik draag vaak lenzen, maar de laatste tijd draag ik weer vaak mijn bril, omdat ik dat toch ook wel heel fijn vind. Alleen nu weet ik niet zo goed naar welke opticien ik zal gaan. Naar welke opticien gaan jullie en waarom?
Ik ga naar Pearle, vind het een prima opticien. Geen speciale reden anders dan dat ik er gewoon altijd goed geholpen word.
Hier ook een Pearle bezoeker. Word er altijd prima geholpen en vaak hebben ze ook leuke acties zoals bijv. 2e bril gratis of gratis zonnebril op sterkte. Zo koop ik bijna ieder jaar een nieuwe bril, omdat ik mijn bril iedere dag op heb is het voor mij ook meer een accessoire. Twee jaar terug had ik daar twee brillen voor 99,- wel uit de budget collectie, maar dat zijn tegenwoordig hele leuke monturen.
Ik zit al zeker 12 jaar bij Pearle Opticiens. Bevalt altijd erg goed, word er vriendelijk geholpen en ze weten waar ze het over hebben. Heb alleen lenzen en geen bril, dus ik weet niet hoe het is als je er een bril uit zoekt. Ik kan kosteloos ieder jaar op controle komen om te checken of de sterkte nog hetzelfde is. Ik heb toedertijd voor Pearle gekozen omdat dat in de buurt lag en ik er goede verhalen over hoorde.