Wanneer krijg je een buikje

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Salina1983, 19 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij de eerste rond de 12 weken dat ik mijn eigen broeken niet meer aan kreeg. Bij de tweede rond de 8 weken dat mijn buik al wel zichtbaar was. Nu zwanger van de 3de en dat is nog even afwachten. Wij moeten overigens direct melden bij de leidinggevende wanneer we zwanger zijn ivm agressie van de doelgroep. Dit gister gedaan. Leuk zo'n blijde reactie van je leidinggevende 😊

2. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Nou ben momenteel zwanger van de eerste en het is ook allemaal nieuw voor me :) Voor mn zwangerschap had ik dus echt geen buik en op een avond merkte ik (toen ik ging sporten) dat ik echt een darmenbuikje had! 2 dagen erna positief getest :) Het zijn bij mij vooral mijn darmen (s avonds).. Ik merk wel dat lage broeken die precies bij je heupen zitten, minder lekker beginnen te zitten.. Ik kan ze nog wel aan maar het ziet niet meer super lekker.. Denk dat ik rond de 12wk positiebroeken aan mag, al ben ik niets aangekomen... Raar he :)

3. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ik ben bij 12 weken positiebroeken gaan dragen omdat het lekkerder zat en verder zag je bij 14 weken al wel dat het een zwanger buikje was en niet meer een gewone buik :p
    Nu gaat het ineens veel sneller en is t gewoon echt te zien.

4. Glamour

Glamour Actief lid

18 nov 2012
    169
    0
    16
    zeeland
    Met 14 weken kreeg ik een mini buikje, maar als je het niet wist zag je het niet! Pas met 28 weken positiekleding. Maar wees maar blij als het wat langer duurt voordat je wat ziet, op het einde wil je echt dat je buik stopt met groeien haha

5. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Bij de een gaat het snel de ander duurt het even. Ik had met 13 weken al een heel zichtbaar (laag) buikje. Met 16 weken werd dit ronder en met 18 weken heb ik toch een behoorlijke buik zitten. Vriendin van mij ook eerste, maar daar duurde het tot na de 20 weken voor je echt iets zag.

6. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Ik moest zo lachen toen een nichtje van mijn man binnen kwam met dr 21 weken. Echt, mijn buik (niet zwanger toen) zag er zwangerder uit dan de hare! :D
    Terwijl een vriendin van mij toen 14 weken op weg was en al een redelijk buikje kreeg;)

7. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Is idd bij iedereen anders, op 4 weken zal je nog heel weinig zien :)

Bij mijn eerste zwangerschap zag je op 20 weken nog niks...

Nu ben ik 13 weken zwanger en begin ik een buikje te krijgen :D

8. KimG

KimG Bekend lid

27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier met de eerste vanaf +- 12 weken.
    Nu de 2de ben ik +- 7 weken en ik begin het al lichtjes te zien

9. mam83

mam83 Lid

4 mrt 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn eerste kreeg ik na ongeveer 8 wkn een buikje. Nu ben ik 4 weken en 5 dgn zwanger en mn buik is opgezet maar dat komt door je darmen. Je baarmoeder is nog niet zo groot namelijk.. Denk dat het bij een tweede wel harder gaat qua buik. En het ligt ook aan hoe je draagt. Bij sommige vrouwen zie je nog bij 5 maanden niks...

10. Bubbels1985

Bubbels1985 Actief lid

13 sep 2012
    207
    1
    18
    Bij de eerste had ik rond 10 weken echt al andere broeken nodig. Nu heb ik ook veel strakke/hoge broeken dus daardoor zat het niet lekker.
    In november met 5 weken al echt zichtbaar wel darmen natuurlijk maar toch. Helaas een miskraam.
    Nu 4,5 weken en mn broeken knellen al zelfs in de ochtend. Maar ik wacht tot de (vroege) echo met positiekleren, wil niks jinxen :)

11. littlelilly

21 sep 2014
    86
    0
    6
    Noord Holland
    Ik ben morgen 17 weken zwanger en andere zien het totaal niet aan me!
    Alleen me vriend en wat familie en ik zelf zien het een beetje! Ik heb zelfs de meeste broeken nog aan!
    Vraag me soms echt af waar de kleine zit hihi :p

12. marlis

marlis Lid

1 mrt 2015
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben bijna 16 weken en je ziet het een heel klein beetje, maar nog niet echt duidelijk. 's Avonds is m'n buik dikker dan in de ochtend. Ben wel positiebroeken gaan dragen, want die zitten toch wel erg lekker!

13. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

Bij mijn eerste kreeg ik pas rond 18 weken een buikje, nu ben ik 11 weken zwanger en je kunt het al echt zien (hoewel het waarschijnlijk mn darmen zijn). Ik krijg in ieder geval mn broeken niet meer dicht, dus ik ga ook maar eens even kijken naar positiebroeken binnenkort :)

14. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik ben nu bijna 16 weken zwanger van mijn eerste kindjes (tweeling) en begin nu een buikje te krijgen.

15. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Bij mijn dochter rond de 13 weken dat ik het zelf begon te zien (anderen nog niet).
    En nu bij mijn 2e zwangerschap zie ik het al een paar weken (ben nu 12 weken)

16. littledtje

26 feb 2015
    76
    0
    6
    Vrouw
    Sorry Btje off-topic..
    Ik moest donderdag onverwachts invallen op een groep met agressie, daarna meteen leidinggevende geïnformeerd (verder weet niemand behalve mijn man het nog). Zegt ze doodleuk, oh het zit allemaal nog zo diep kan niets gebeuren. Maar je kan ook collega's vertellen dat doe je toch ook als het mis gaat. PARDON!?

17. Hanneke1986

Hanneke1986 Actief lid

17 mrt 2014
    307
    0
    16
    Vrouw
    Ik ben nu 36 weken zwanger van de eerst. Met 14 weken begonnen mijn eigen broeken niet meer lekker te zitten en vanaf 16 weken kon je toch wel zien dat ik zwanger was. En volgens mij was dit ook het moment dat ik volledig overging op positiebroeken.

18. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Na 10 weken kon ik echt niet meer in m'n broeken.. Maar we waren de week ervoor wel op reis geweest en lekker gegeten, dus daar kon het ook aan liggen. :D. Maar het verschilt van persoon tot persoon. Ik was 4 maand en was echt al duidelijk zwanger, terwijl ik iemand ken die op dat moment een maand verder was en amper een buik had. Placenta ligt bij mij wel vooraan.

19. Smekkie

Smekkie Lid

10 mrt 2015
    20
    0
    1
    NULL
    NULL
    sinds deze week pas, bij 23 weken :) vanaf 20 weken zag ik het zelf en nu zien anderen het ook.

20. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Leuk zeg zo'n topic over buikjes! Ben ook wel benieuwd! Ik heb soms alleen 's avonds een opgezette buik en heb ik het liefst een lekkere losse broek aan. Verder nog gewoon mn eigen kleding aan. Benieuwd wanneer het nodig is om positiekleding aan te doen!:)

Deel Deze Pagina