Het is weer zover. De spannende dagen zijn weer aangebroken. Aangezien ik dit keer niet preceis weet wanneer mijn eisprong is geweest (al vermoed ik zaterdag 27-5), is het echt afwachten. En het lijkt dit keer wel onmogelijk. Morgen is mijn echte verjaardag, en serieus is de gedachte door mijn hoofd gegaan om te gaan testen...op CD 27...! Ik lijk wel gek te worden!! Maar het lijkt me zo´n geweldig verjaardagscadeautje, zo´n positest. Aan de andere kant, ik voel toch echt weer krampjes opkomen. Nou weet ik ook wel dat krampjes echt niet altijd iets zeggen. Maar mijn hele positieve gevoel van de afgelopen paar dagen lijkt ook wat weg te ebben. En laat ik nou instinctief vrij sterk zijn... Ik weet, ik moet maar gewoon afwachten wat de toekomst brengt, maar juist van dat geduld lijk ik nu zo weinig te hebben...
Niet doen hoor: testen! Veel te vroeg, zonde van het geld..... Fijne verjaardag alvast en succes met het wachten
Ik zou ook nog niet testen, het is nog te vroeg, ook een teleurstelling op je verjaardag als de test negatief is. Ik wens je alvast een fijne verjaardag toe, geniet ervan!! Groetjes Senna
Ik ga het ook echt niet doen hoor, ik weet heel goed dat het te vroeg is, en ik heb inmiddels al zoveel negatieve testen moeten verwerken, dat wil ik liever niet meer. Was meer om aan te geven hoe gek je kan worden van al dat afwachten... Inmiddels worden de krampjes heviger en verwacht ik dus sowieso de testen in de kast te kunnen laten liggen...
Oh ik kan me voorstellen hoe erg het is om te wachten. Ik moet bv morgen voor mijn eerste fm..nou ik kan al dagen niet slapen..ben zo nerveus. terwijl ik diep in mijn hart weet dat ze nog niets zullen zien.....boehooo boehoo...
Héé Gio, wat spannend zeg!! ik duim ook heel hard voor je, 't zou zo'n mooi verjaardagscadeau zijn!!!
Succes meid! Wachten is vreselijk!!! Ondanks dat we al bijna 2 jaar in de MMM zitten heb ik nog nooit een zwangerschapstest gedaan! Luister naar je lichaam, dat is het belangrijkste. En wat 1 van die andere meiden al zei: bespaar je de teleurstelling van een negatieve test. Wacht gewoon minimaal tot je testdag! Succes meid, ik weet dat het vreselijk is! Liefs Elmo
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!! Wens je nog heel veel geluk,opdat al je dromen uit mogen komen!! En op een verlaat verjaardagscadeau
weer 2 dagen verder, gelukkig nog geen menstruatie te bekennen, al vrees ik het ergste. Jeetje, ik wist dat die wachtdagen moeilijk waren, maar deze keer slaat wel een beetje alles hoor! Dank voor alle felicitaties enzo!