Heey Lady's Misschien iets heel stoms van mij nu maar 't is me een aantal keer opgevallen en vroeg me af of jullie misschien hetzelfde hebben... In de eerste weken van mijn zwangerschap neigden zowel ik als mijn partner te geloven dat er een meisje in mij zit. Maar sinds de laatste 3 weken droom ik steeds dat het een jongetje wordt, zo realitisch en zo vaak dat ik het bijna begin te geloven. Ik heb dit een paar dagen terug aan me vriend verteld en verwachtte eigenlijk dat hij me zou uitlachen maar het tegendeel is waar. Hij heeft sinds anderhalve week ook dat hij steeds meer denkt dat het een knul wordt. Nu krijgen we op 23 maart (als de kleine het toelaat) te weten wat het wordt maar begin nu wel nieuwsgierig te worden of onze dromen een diepere betekenis heeft of dat het gewoon onze verbeelding en onze geest is die ons in de maling neemt.. Hebben jullie dit ook? Of gehad en indien jullie het hebben gehad klopte je dromen dan? pfff jeetje... lees net ff mijn eigen berichtje nog ff na maar klinkt wel erg zweverig hahahaha liefs, Marlene
Ik had net t omgekeerde. Dacht altijd dat ik jongens zou krijgen enz maar ik droom alleen maar over meiden. 12 april weet ik t hopelijk hihi
ik droomde in het begin dat ik een meisje zou krijgen. Echt hele realistishce dromen waren dat! Maar mijn gevoel zei me dat ik een jongen zou krijgen. Zoals je ziet krijgen we een jongen Ze zeggen wel vaker dat als je bijv. over een meisje droomt dan krijg je een jongen en visa versa
Nou ik heb het niet gedroomd dat ik wist wat het zou worden. Ik heb altijd gedacht dat het een jongetje werd, maar sinds mijn laatste echo heb ik sterke gevoelens voor een meid. Ik heb er zelfs over gedroomd dat het eindelijk 16 april was en dat we wisten wat het werd. Helaas in mijn droom was het een meisje en toen weer een jongen dus zelfs in mijn droom heb ik geen echte antwoord gehad.. Pff ik ben ongeduldig
het rare bij mij is dus dat ik in de eerste weken zo sterk het gevoel had van een meid en nu ineens een knul! Misschien zijn het onbewust de zenuwen of nieuwsgierigheid die toeslaat omdat ik het over 5 weekjes te horen krijg..
In het begin zei iedereen meisje, dus dacht ik dat ook, op het eind vd zwangerschap steeds sterker gevoel van jochie en dat werd het ook
Ik droomde, praatte en dacht alleen maar over ... (hou ik liever nog ff geheim) Ik vond t ook raar als het het andere zou zijn. Nou mn dromen zijn bevestigd, want het klopte als een bus. (zegt de echoscopist) Nog een paar weekjes en dan zullen we het echt zien!
hoii k heb dan niet gedroomd over jongen /meisje maar in mijn zwangerschap heb k gedroomd dat k een kindje op schoot had met een hazelipje kon verder het gezichtje niet zien en met de keizersnede kwamen we erachter dat mijn dochtertje duzz een hazelipje heeft k vond dit wel heel appart net of ze het wou zeggen en toen ze 3 maand was zat ze bij mij op schoot en dat was hetzelfde moment als in mijn droom gr marline
Voor mijn zwangerschap droomde ik al over beebjes omdat ike rzo graag een wou. Dat waren jongetjes. Vanaf de positieve test droomde ik over een meisje, volgens de echo groeit er ook een klein meisje in mij.
hmm nou ik droomde dat ik een echo kreeg en dat ze zeiden van ik zie het niet, daarna zeiden ze ik zie het wel, het is een jongetje, oh nee toch niet want dan mist hij wat en toen werd ik wakker.. GRRR daar wordt een mens dus ook niet wijzer van Bij mijn zoontje had ik trouwens in het begin een beetje gevoel/wens dat het een meisje zou worden, toen kregen we de eerste 12 weken echo en ik had zoiets, dit is geen meisje dit is een jongetje, geen idee waarom ik dat dacht. Bij deze twijfel ik heel erg, bij de echo dacht ik dus hej deze is zo anders dan de andere het is vast een meisje, maar blijf twijfelen, oftewel maak mezelf helemaal gek, ben blij als het begin april is hopelijk zien we het dan
ik was overtuigd van het ene geslacht, tot anderhalve week voor de 20 weken echo.... toen ineens de overtuiging van het andere geslacht. die laatste overtuiging bleek juist ik zeg niet wat maar ik herken je verhaal.
Ik droomde er niet over, maar ik had de eerste weken het gevoel dat het een meisje zou worden. Tot ongeveer 15 weken, toen kreeg ik heel sterk het gevoel dat het een jongetje was. Bij de 20-weken echo bleek dat te kloppen, nu hebben we een prachtige zoon! Grappig dat je zo'n voorgevoel kunt hebben he? Al kan het natuurlijk toeval zijn Groetjes, Wendy
ooh meisje , ik droom zoo dikwijls dat ik bij de gyn zit en dat ze me vertelt dat het een jongetje word echt raar en njah ben eens benieuwd ik moet de 17de april terug gaan en hopelijk weet ik het dan! hihi
Ik had dat ook, dacht de eerste weken heel sterk dat het een meisje werd, dacht en praatte ook over 'zij' als ik het over de baby had. Tot de eerste echo.. Toen dacht ik he, het is een jongen (er was niets te zien). Dat gevoel werd sterker en sterker en inderdaad! Het is een knul. Mijn vriend 'wist'al vanaf het begin zeker dat het een jongen zou worden.
iedereen zegt tegen ons dat het een meisje zal zijn. ik heb altijd van begin af aan gezegd dat het een jongen zal zijn. nu twijfel ik er zelf ook aan vermits we het geslacht nog steeds niet hebben kunnen zien bij de echo. ik hoop nog stiekem dat ik gelijk heb zodat ik kan zeggen : ZO ik heb toch gelijk hehehe ach zolang het maar gezond is zeg ik altijd. maar zou het toch zo graag willen weten. maar ja hij/zij is te verlegen en laat enkel de billen zien groejtes
Grappig, bij ons zei iedereen vanaf het begin dat het een meisje was, en wij ook. En het is dus ook een meisje! Geen moment gedacht dat het ook wel een jongetje zou kunnen zijn! Nou moet ik wel zeggen dat het ook een beetje beredeneerd was, vanwege de tijd van eisprong en bevruchting en zo. Maar als je daar goed naar kijkt is het ook maar een loterij. Dus wel apart, en leuk!
Mijn gevoel zegt dat het een meid word, ook in mijn dromen is de beeb steeds een meisje. Ben eigenlijk ook met alles voor een meisje bezig.. Ik ben heel benieuwd, maar moet nog 2,5 week wachten, hopelijk krijgen we het dan te horen?zien. Maar een knulletje zou ook fantastisch zijn!
haha erg grappig om dit te lezen, nee heb geen dormen gehad over wat het geslacht zou kunnen zijn, heb in het begin wel vaak gedroomd over een baby zonder gezicht en zonder geslacht.. ik weet dus dat mijn kindje gezond op de werled komt omdat mijnkindje me al is komen opzoeken ..daar geloof ik heel sterk in namelijk... maar wta ik nu loopt te dromen loop ik met de kinderwagen, ik zie geen beeb, maar ik laat de wagen zo staan en ga wat anders doen mag hopen dat ik dat niet in het echt gaat doen haha