Ik ben op zoek naar (zwarte) pumps die representatief zijn, maar waar ik op congressen e.d. ook de hele dag(en) zonder al te veel pijn op kan blijven lopen. Ik zat te denken aan El Naturalista, maar die zijn misschien net weer te casual of te grof. Hoor wel graag over dit merk of ze zo lekker lopen als ze er uit zien. Iemand nog andere tips?
Ik slaag altijd bij Manfield. Schoenen hoeven bijna niet ingelopen te worden en ik kan er de hele dag op op pad. Ik weet niet hoe hoog je de hak wil hebben, maar met schoenen die ik daar koop kan ik makkelijk de hele dag op 5 cm lopen.
Ik heb leren laarzen van manfield die ik inderdaad heeeel vaak draag, ook naar congressen. Maar ik had vorige week een nette rok aan met een truitje en toen vond ik die laarzen erbij opeens net iets te "veel' ofzo. Vandaar het idee dat ik ook een paar pumps moet hebben. Manfield heeft wel goede kwaliteitsschoenen, ik zal er eens gaan kijken.
Ik ben helemaal gelukkig met mijn schoenen van no stress. Ik kende het merk niet, maar ze lopen als pantoffeltjes. Het zijn een soort pumps, maar nog met een bandje over de wreef dus iets meer zomerschoen, en met een bescheiden hak van 5 cm. Ik loop er met 37 weken zwangerschap nog heerlijk op!
@violetriot, die dr martens zijn leuk! Die lijken ook wel op El naturalista! Ik heb deze nog nooit in NL gezien, heb je ze in Engeland gekocht?
uhmmm ik heb zwarte pumps van Louboutin. De hakken zijn 12 cm volgengs mij. Ik kan er de hele dag mee lopen... Alleen de prijs is wel minder.... (heb ik caudeau gehad toen ik heel veel was afgevallen)
Ik heb ook schattige rode leren pumpjes van Sacha, beschaafd hakje, maar ik krijg toch blaren als ik er te lang op loop. Louboutins van 12 cm ga ik echt niet aanschaffen hoor. Hhaha, wel cool van je dat je zoveel bent afgevallen en dus ook zeker verdiend, maar ik kan me echt niet voorstellen dat je op 12 cm hak lang kunt lopen. Zit-schoenen lijken me dat
Heb ze ooit bij Sacha gevonden! Daar hebben ze wel eens dr Martens, maar nu hebben ze deze niet meer.