Ik moet wel zeggen dat mijn dochter naast echt hollandse kindjes er wel wat donkerder uit ziet. Vooral in de winter, dan zijn de echt blanke kindjes vaak heel wist en mijn dochter ziet er uit alsof ze net terug is van vakantie. In de zomer wordt ze ook erg snel bruin! En d´r haartjes heel erg blond! hihi!
dankjewel meiden lola ook al zo`n mooi poppetje haha die ogen he ik vind dat zo mooi van die donkere kijkers ikzelf heb felblauw dat leek me ook wel geweldig!! ja ze is idd vrij donker heerlijk haha ik ben er gewoon jaloers op
@ Lola en babyhope Mooie kindjes zeg! Jolisa is wel echt "bijgekleurd" (dom woord ook eigenlijk) Wat een bos haar ook zeg! Hier ook, maar niet zo'n dikke bos Die plek waar jullie het over hebben heeft Quishaydrion geloof ik niet, zal vanavond zijn billetjes eens inspecteren Mijn popje is wel echt een stuk lichter nog met nu nog grijze ogen. Sinds zijn geboorte is hij ook niks donkerder geworden, dus zal mij benieuwen wat daar nog gebeurt.
@ babyhope, ik vond donkere ogen prachtig! Die van mijn dochter zijn net toverballen. Van bruin, naar blauw, naar grijs en nu net als de mijne groen! Bekijk bijlage 232257
lola wat een schatje! TS hier ook heeeeeeeeeeel vaak,..... zucht.... en dan met name achter mn rug gefluister.... ''ooo wat is dat kindje ligt ''
Lola Wauwie! Mooi zeg. Haha is zo super bij die getinte kindjes Linana haha ja gek hè bij gekleurd. Die foto van de shoot was ze 2 weekjes geloof ik dus al redelijk. Ze was de volgende dag al wat donkerder, en nu het zonnetje begint te schijnen (hoe weinig ook) begint ze ook al wat donkerder te worden. Ik heb zo'n idee dat ze er nog niet is haha.
Mooie kindjes! Mijn dochter heeft die vlek niet gehad, heb dr in het begin juist erg in de gaten gehouden daarvoor.
ik moet er wel bij vermelden dat E wel een andere teint heeft ,als hij naast blanke kinderen staat. Dan zie je het ook wel op de een of andere manier. Verder is het gewoon mn popie , maakt me niet uit hoe licht/donker. Vind het zelf wel vervelend als mensen me er telkens op straat op aanspreken , net alsof ik dat telkens moet verdedigen ofzo.
@ Lola Denk dat die dame van jou de jongens van zich af moet slaan als ze wat ouder is Ja, nou liever wat achter mn rug te fluisteren dan recht in mn gezicht want dan moet ik soort van vriendelijk reageren of met een dom antwoord antwoorden. Ik ben te vriendelijk om bot te reageren, dat is meer mijn vriend zn straatje
Hahaha ella ja ik herken het wel hoor. Sinds kort zit ze dus in de buggyzit. En dan zie je de mensen kijken, en dan kijken ze mij aan en hoor je ze gewoon praten. Mij doet dat niet zoveel want ik ben er HARDSTIKKE trots op! Zo'n mooi poppetje en dan van MIJ! haha Maar die vraag over adoptie vond ik gewoon te ver gaan.