Weer niet! Met spanning las ik de folder maar niks... We wachten nog een weekje... (ga wel zo even 1 pak halen want het raakt op)
zou er nu niemand van het hoofdkantoor dit lezen en dan bij zichzelf denken: Laat ik die dames eens gelukkig maken en de kv luiers in de aanbieding gooien... hier ook iemand die met smart zit te wachten op een goede aanbieding. Zelfs de huggies aanbieding is niet meer wat het is geweest.
Helaas worden de aanbiedingen ver vantevoren bepaald. Folders worden ca 6 weken voor ingang actie gedrukt. En de luiers moeten geproduceerd worden (veel hogere aantallen dan normaal). Dus last minute aanbieding wordt lastig. maar misschien dat er iets al onderweg is
In Mierlo is de Kruidvat heropend. Als actie hebben ze 3 pakken midi halen en 2 betalen. Ik ging speciaal voor de luiers naar de kruidvat gegaan en baalde al dat nooit meer in de reclame zijn. Dus dit was wel een verassing!
Nee weer niet. Voor de zoveelste week op rij hebben ze weer de pampers in de aanbieding (3 voor 29,95 of 2 reuzepakken voor 29,95 :x)
ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat woensdag 6 juni extra koopavond is en je op alles 19 % korting krijgt. helaas weet ik niet of de luiers dan in de aanbieding zijn
Heb even gezocht naar die koopavond, maar wat blijkt; we mogen niet komen! Kruidvat - VIP koopavond Ben nu heel hard op zoek naar nieuwe vriendinnen... enige voorwaarde: je moet bij het kruidvat werken
Vaak kun je gewoon tussen 6 en 7 de winkel inlopen. Zij hebben daar ook een voorraadje flyers liggen. (20% zelfs hahaha)
als iemand een fyler over heeft zou ik die wel graag willen hebben. hier zijn ze altijd erg ''streng'' zonder flyer kom je er niet in
Lt20, Joyce89 en 0Zebra0 jullie hebben PB terug. Voor de liefhebbers, ik heb er nog 2 die ik weg kan geven