Hier wordt alleen maar rondjes gedraaid op de buik, hij draait de hele dag om z'n as heen. Maar kruipen snapt ie nog niet. Staan daarin tegen doet ie al wel een maandje, sinds vandaag alleen maar dan wel vasthouden aan de box, eerder moesten wij hem ondersteunen. Ik maak me er ook geen zorgen over.....ik zie het vanzelf wel. Groetjes
Noelle had in hetzelfde weekend ineens 3 dingen onder de knie en was toen net 8 maanden oud. Ze kon blijven zitten als je haar op haar billen neerzette, ze kon zichzelf optrekken tot staan en ze kon kruipen.
Hier een meisje van bijna 11 maanden dat nog niet kruipt hoor... precies zoals TS aangeeft: wel willen gaan staan en rondjes draaien om de as, maar verder.. Sinds twee weken heeft ze het tijgeren (vooruit, achteruit kon ze al langer, maar daar vond ze niets aan... veel t frustrerend!!) ontdekt en ik zie haar nu ineens af en toe op handjes en knietjes zitten... Misschien dus toch nog.. wij waren er al vanuit gegaan dat ze het zou gaan overslaan! Ow ja.. sinds een paar dagen staat ze los aan de tafel en de bank (en probeert ze van de een naar de ander over te steken... superleuk, maar doodeng haha)
Tijgeren vanaf 6 maand en kruipen met 9 maand pas,, zitten, staan, los staan, stappen langs de box en bank enz,, optrekken deed hij voordat hij kon kruipen,,
Mijn zoon tijgerde met 8,5 maand maar kruipt pas sinda hij 15 maanden is....hij was ook erg laat met zelf gaan zitten, deed dit pas met 14 maanden ongeveer. Wij zijn naar de manueel therapeut en kinderfysio geweest. Alles is goed met hem, alleen moeten we zijn rechterarm en linkerbeen wat meer stimuleren. Maar zoals iemand al zei, kan het ineens heel snel gaan. Mijn zoon kon in 1 maand tijd zichzelf optrekken en zelf gaan zitten om vervolgens te gaan kruipen. Ik zou zeggen: niet teveel zorgen maken, komt vast goed.
Mijn zoontje was 9 maanden toen hij ineens begon te kruipen. Gewoon interesante dingen voor hem leggen zoals een telefoon of een afstandbediening. Kruipen dat hij deed ineens.
hier mannetje van 6maanden en maakt flinke kruip bewegingen. Hij komt heel lichtjes vooruit (in de box) en als hij op zn buik ligt(bijna hele dag) dan is hij rondjes aan het draaien. bedoel dan niet omrollen maar echt verschuiven en draaien. dan ligt ie met gezicht naar mij toe en dan weer naar andere mant van de kamer. komt echt nog wel hoor meid