wanneer kruipen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tico, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    volgend mij was hij een maand of 7 dat hij ging kruipen.
    en binnen een paar dagen ging hij in de box staan de dag erna bij de tafel en de rest in huis haha. hij loopt nu ook om de tafel.

2. Leliana

Leliana Niet meer actief

Zoon nummer 1 kroop met 7,5 maand .. 2 weken geleden dus! (Met 6 maanden deed hij al wel de commando-buiks-schuif) Sinds een paar dagen kan hij zichzelf optrekken in bed/box! :D

Zoon nummer 2 kruipt sinds gisteren :D Dus met precies 8 maanden! Dit deed hij echt van de een op de andere dag! :$
    Wow wat bijzonder .. en zo leuk om te zien!! Ze gaan nu beide als een speer de kamer door! :D Ongelooflijk ..

IKKE = TROTS!

3. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Dochter kroop met een maand of 6 achteruit. Ik dacht dat ze nooit meer vooruit zou gaan kruipen ;) maar met 8,5 maand ging ze dat toch maar doen :D
    Een paar weken later ging ze staan en met 10 maanden liep ze langs de tafel enzo. Nu loopt ze nog niet los.. volgens mij durft ze toch niet, ofzo. Als ik haar lichtjes aanraak, of als we allebei aan één kant hetzelfde speeltje vasthouden, loopt ze zo het hele huis door, maar zodra ik los laat zet ze 'per ongeluk' nog een paar stapjes en kijkt dan zo van huh, houvast weg! :D

4. ciaransmummy

ciaransmummy Actief lid

1 dec 2009
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn kleine kruip NIET hij vertikt het..HAAt het om op zijn buik te liggen (let wel heeft 3 ingrepen aan zijn piemeltje gehad 1 maand geleden) en is 2 maanden te vroeg dus is nu 10 maanden..
    ik weet niet eens hoe tijgeren eruit ziet maar als meneer op zijn buikligt draait hij wel vrij snel om zijn as zodat hij de andere kant vd kamer kan zien..
    hij staat ongeveer 50sec los aan tafel..zitten kan en wil hij ook niet wel in zijn (ikea) kinderstoel en loopstoel dan zit hij met een recht rug.. snap er geen bal van...

5. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    me dochter tijgert al een tijdje ze was 6en half maand ofzo.
    Nu kan ze sinds 2 weken ook kruipen

6. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Optrekken tot staan: 9 maanden.
    Tijgeren met 9,5 maand.
    Kruipen met 10,5 maand.
    Beginnen met loslopen 11,5 maand.

Zo snel kan het gaan dus ;)

7. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.793
    9.311
    113
    Gelderland
    Gister heeft mijn ventje voor het eerst gekropen. Op mijn verjaardag dus kan me geen leuker cadeau voorstellen ;)

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113

Kinley is morgen 1 jaar oud en sinds een maand trekt ze zich op aan dingen en loopt ze rond tafel.
    Wij dachten dat ze dus niet meer zou gaan kruipen en tot onze stomme verbazing kwam ze vorige week aangekropen.
    Maar dan zonder oefenen gewoon op handen en knieën gaan zitten en meteen wegkruipen.
    Gek kind.

Groetjes Anita

9. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Las in een ander topic dat Ciaran zo slecht zat in een andere kinderstoel.. Ik heb op drie locaties, drie verschillende kinderstoelen in gebruik voor dochter en in één daarvan zit ze ook heel slecht. Ze kan heel goed zelf los zitten, maar in die stoel hangt ze heel erg. Stoel is ook erg ruim, zelfs met verkleiner. De Ikeastoel gebruik ik ook en daar zit ze heel goed in!

10. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Zoonlief tijgert sinds hij 10 maanden is, maar sindsdien is er weinig meer gebeurt op grove motoriek gebied, volgende week is hij 1.

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier tijgert ze sinds 3 weken. Ze gaat ook geregeld op haar knietjes zitten dus verwacht dat het kruipen ook niet lang meer duurt. Inmiddels wil ze ook al zelf gaan zitten maar dat kan ze nog niet, dus ze rolt steeds om.

Deel Deze Pagina