Hier was dat wel het begin van kruipen. De eerste paar keer gingen haar benen wel maar haar armen niet dus dan viel ze voorover op haar gezicht maar na paar x had ze het door. Eerst heel voorzichtig en nu gaat ze als een trein.
reza is 6 maanden en een week en zit sinds 2 weken continu op handen en knietjes heen en weer te wippen als een konijntje. zo dus: YouTube - MVI_1588.MOV
Aahh wat een snoepie, leuk filmpje. Heb je al geprobeerd om wat interessant voor hem te leggen? Esmée is gek op me mobieltje dus die had ik net buiten handbereik gelegd en ze ging hem proberen te pakken.
Rollen was rond de 3,5 maand á 4 maand. Tijgeren deed hij met 5 maand. Sinds 7 maand kruipt hij. (En sindsdien zit en staat hij ook, loopt langs de tafel)
Sjee ga me bijna zorgen maken, chloé rolt alleen constant van rug naar buik maar niet terug, wel gaat haar kontje regelmatig omhoog maar nog niks van kruipen, zelfstandig zitten laat staan gaan staan rond de tafel te merken
Zal ik me dan maar helemaal zorgen maken?/ (lekker niet.) J rolt vanaf 5,5 maand waarvan de laatste week fanatieker, tijgeren en kruipen nog niet, al lijkt het er een beetje aan te komen. Dat spartelen ja, precies, hier ook. Wel zit ze (los) vanaf 8 maand. (Nog niet zelf gaan zitten.)
Hier hetzelfde hoor. Wel rollen van rug naar buik. Ze kan op haar buik ook draaien om haar as. Maar kruipen?? Het liefst zit ze de hele dag. (maar dat mag niet van mama) Na een aantal minuten op haar buik gaat het alarm af! Mama help me....
3 maanden zat er bij ons tussen van rug naar buik draaien en het kruipen. Julia draaide al vroeg (met 3 mnd naar rug en met 4 mnd terug naar buik), maar met 6 maanden zat ze voor het eerst in de kruiphouding (handjes en knietjes). Een maand later kroop ze.
rollen 6 maaden (ze is pas gaan rollen toen ze beide kanten op kon) Toen rolde ze ook de hele kamer door. blijven zitten 6 maanden tijgeren 8 maanden Kruipen op handen en voeten 9,5 maand optrekken 10 maanden