Nou het onderwerp zegt het al.... ik belde vanmorgen naar de psz waar ik mijn zoontje straks naar toe wil doen ik dacht ik bel alvast want ik weet er is een wachtlijst van een jaar maar goed dus ik vertel haar dus ook van wij willen hem 1 dagdeel daar naar toe doen op donderdagmiddag omdat mijn man dan vrij is en ik zelf door (spierziekte)niet in staat ben om hem alleen daar heen te brengen en ook heb ik geen familie in de buurt die het kan doen....zegt dat mens in eens maar dat kan niet want wij willen dat ze 2dagdelen komen ik d8 bij me eigen hallo dat bepaal jij toch niet...volgens mij ben je toch gewoon vrij te kiezen voor 1 dag of 2 dagen.... dikke kus
Ik zat eerst ook te denken om met een dag te beginnen, maar hier kan het ook maar 2 dagdelen... Vind het ook een beetje raar.
Nou het is belachelijk want ik kan door mijn ziekte hem niet zelf wegbrengen moet ik dan maar me schoonmoeder die hem niet eens kan tillen lastig vallen....
Volgens mij mogen ze je niet verplichten om hem 2x te brengen. Ze kunnen je wel verplichten om voor 2x te betalen, ook als hij maar 1x komt.
het klopt wel in die mate dat je moet betalen voor 2 dagdelen, hier is dat ook zo, toen ik mijn zoontje ging inschrijven wilde ik in principe ook 1 dagdeel maar mij werd toen verteld dat je zo en zo voor minimaal 2 dagdelen moet betalen, maar jij kiest er zelf voor of je kindje 1 of 2 dagdelen gaat,het is geen verplichting dus jij bepaald hoevaak je kindje gaat en niet hun. alleen wel zonde dan omdat je zo en zo voor 2 dagdelen moet betalen, dus als ik jou was zou ik je kindje gewoon in gaan schrijven groetjes sapje
Hier kan het wel 1 dagdeel... Vanaf 15. nov gaat mijn dochter wel 2 dagdelen omdat ze het echt super leuk vind.
nou dat is ook stom dat je voor 2keer moet betalen.....ja ik moet daar gewoon ff langs gaan...en dan ook mijn situati uitleggen maar ze heeft niks gezegd over 2x betalen.....
Ja, dat is waar het is idd geen verplichting, maar ik vond het ook zonde van mijn geld anders en gelukkig vind mijn zoontje het hartstikke leuk, dus nu vind ik die 2 daagjes niet zo erg Maar ja, als je m niet kan brengen, dan is het wel lastig...
Ja hier ook twee keer verplicht. Eerder kon het 1 dag maar nu niet meer. raar inderdaad. maar.. misschien kun je om een uitzondering vragen?
Ja daarom als ik mijn situatie uitleg misschien dat ze een uitzondering willen maken maar dan moet ik daar wel eventjes netjes naar toe....
volgens mij is het ook zo dat je minimaal 2 dagdelen moet betalen ookal gaat ie maar 1 keer (als ie ziek is oid dan betaal je dat dagdeel ook gewoon).... maar ik zit ff verder mee te denken en het klinkt misschien raar maar is er toevallig een vriendin of buurvrouw die hem evt. de andere dag kan brengen/ophalen???? bij mijn zoontje op de psz zat namelijk een jongetje die de ene dag door moeder werd gebracht en door oma werd opgehaald en de andere dag door een vriendin werd gebracht en gehaald....
nee dat is het hem nou juist ik woon in appartementen complex daar wonen bijna alleen maar jongeren die hele dag werken en die mensen ken ik amper (ga niet me kind aan een vreemde meegeven)ik ken niet veel mensen hier en degene die ik ken wonen niet hier om de hoek....en mijn schoonmoeder kan ook niet door (prive omstandigheden)
Poeh ben je dan niet heel eenzaam? Het lijkt me erg moeilijk als je dus inderdaad zo weinig mensen dicht om je heen hebt dat het niet eens mogelijk is dat iemand hem 1x per week even naar de psz brengt. Moeilijk hoor. Mocht het echt niet mogelijk zijn dan zou ik gewoon 2 dagdelen betalen en hem 1 dagdeel brengen.
Ja is ook eenzaam soms hoor.....komt omdat ik alles achter gelaten heb 4 jaar geleden in noordholland ben blij als me boefie om me heen is maar ja dat is niet anders....maar goed moet gewoon eens overleggen daarzo....
erg vervelend dat je zo eenzaam bent.... en ook erg vervelend dat er niet iemand anders is die hem kan brengen.... ik geef je groot gelijk hoor.. ik zou hem ook niet aan een vreemde meegeven!!!
PSZ is niet verplicht om te gaan, kan me wel voorstellen dat wanneer je je kind inschrijft ze ook graag willen dat het komt anders staat er een ander kind op de wachtlijst terwijl jouw kindje een plekje heeft en niet komt..... als de plek betaald wordt moet het natuurlijk geen verschil maken, maar kan me die gedachte wel een beetek voorstellen. Vroeg me alleen af hoe je het straks wilt doen als je kindje wel leerplichtig wordt en iedere dag naar school toe MOET....geen aanval, gewoon een vraag
Hier is het ook 2 dagen. Kan het me ook wel voorstellen. Ik denk niet dat een kind veel heeft aan 1 keer in de week 2,5 uur.
tegen die tijd willen we zowieso verhuizen naar een ander huis in de buurt van de scholen en mijn man gaat tegen die tijd zijn diensten om draaien zodat hij pas kwart voor 9 moet beginnen en hem zelf dan kan brengen nu kan dat nog niet maar hij gaat dan naar dezelfde school als zijn achterneefje en dan is het wel mogelijk om hem mee te laten nemen maar nu op dit moment gaat dat niet.....want tegen de tijd dat hij naar psz gaat is zijn achterneefje al naar de basisschool en die zit heel ergens anders kan moeilijk aan haar vragen of ze ff wil omrijden...en zij heeft zelf 2 kids dus ze kan hem ook niet bv op de fiets mee nemen