Ik ben erg benieuwd. Mijn dochter gaat de laatste dagen in de box en in bed vaak in kruiphouding staan, nu vraag ik me af of het nog lang duurt voordat ze gaat kruipen, iemand een idee waarbij je zoon/dochter dit ook deed? En zal ze dan het buikschuiven over slaan? dat doet ze helemaal nog niet.. Soms gaat ze trouwens ook op handen en voeten staan, met der kontje omhoog haha!
Met 13 maanden ongeveer ging mn zoontje kruipen.. Daarvoor getijgerd, kon al overal aan staan en langs lopen e.d En uiteindelijk alsnog gaan kruipen en 1,5 maand erna gaan lopen
Meestal wel een paar weken. Mijn oudste zat ook zo met 6 maanden en deed er 4 weken over om ook daadwerkelijk te leren vooruit te komen Mijn jongste deed eerst buikschuiven, en zat toen al af en toe op handen en knieën, en binnen een paar weken merkte zij ook dat kruipen sneller ging. Dus hier gemiddeld een week of 3. Maar ja, elk kind is anders!
oke nou wachten we het gewoon nog af! ben erg benieuwd! staan vind ze ook helemaal geweldig, als je der handjes vast houd probeert ze al te gaan staan
Hier alleen maar tijgeren.. Ging wel in kruip stand om te gaan zitten maar ging tijgerend ervandoor haha.. Nu staat meneer en loopt hij langs de tafel en wat doet hij op de grond? Juist ; kruipen.. Kids doen het dus zoals hun het zelf het fijnst en snelst vinden..
Hier gaat hij alleen nog maar achteruit op zijn buik, erg frustrerend als je juist ergens naartoe wil
Hier ook, vanmiddag was ze zo gefrustreerd dat ze haar hoofd liet vallen op de grond. Ze heeft 5 minuten gekrijst van de pijn/schrik
Ze is nu tien maanden, kruipen doet ze vanaf negen maanden, achteruit.... Ze komt overal rollend en draaiend om haar as. Staan doet ze wel al vanaf zes maanden, stapjes gaat ze nu pas echt maken, tijgeren heeft ze ook nooit gedaan.