Hoi, Hoe oud was jullie kleine toen ze gingen kruipen, Sophie draait nu steeds op haar buikje en ben benieuwd hoelang het dat duurt voordat ze gaan kruipen? Groetjes,
uhm.. noa ging met 6 maanden ong vooruit schuiven..7 maanden tijgeren.. en 9 maanden pas kruipen(kdacht eignelijk dat 't er niet meer van zou komen) nu(11,5 maand) kruipt ze niet meer.. hihi
Tymen doet nog niets om zelf vooruit te komen, ja draaien om zijn as, maar verder niet. Wel gaat hij steeds op handen en knieën zitten maar dan is het net of hij het niet meer weet, hihi!
tijgeren.. is wat soldaten doen.. ( om 't maar zo uit te lggen).. op armen zichzelf vooruit trekken en die bentjes helpen dan mee.. kruipen is echt op handen en knieen.
Nick tijgert nu flink door de kamer. VAnaf 6 maanden en een week is hij daar mee begonnen en inmiddels is hij razendsnel....
Lieve tijgerd achteruit. Ze leunt wel op dr knieten als ik dr op de grond zet om te leren kruipen maar ze kijkt echt zo rond van;Ja en? Wat nu? Als we dr aan tafel zetten blijft ze wel staan. Dus ze is sterkt genoeg haha
Quinn ging achteruit tijgeren toen hij 7 maand was, vrij snel daarna ook vooruit. Een maandje geleden begon hij met staan en de trap (klein trapje) op klimmen, en sinds een week kruipt hij echt. Dat deed hij daarvoor sporadisch.
Esmee wil nog niet eens op haar buik liggen, draait ook nog niet van rug naar buik of andersom, dus ik weet niet wanneer ze zich gaat verplaatsen
Jennifer begint de tijgerbeweging nu al te maken, ze heeft alleen nog lang niet genoeg kracht om daadwerkelijk vooruit te komen
wat een leuk verjaardagscadeau Britt doet nog niks, ze vindt het ook niet leuk om op haar buik te liggen
keira sinds een week begonnen met echt kruipen, wel nog langzaam, maar ze is te druk bezig om zich overal aan op te trekken..
Mijn meisje (5 maanden) is al wel een poging aan het doen om vooruit te komen. Soms lukt het haar ook wel een beetje. Ze draait wel om haar as als ze op haar buik ligt....vind het erg leuk haar zo bezig te zien!
Alyssa was snel met zitten, 6 maanden, kruipen pas met 10/11 maanden en met lopen doet ze ook rustig aan, ze kan wel 1 a 2 meter zelf lopen, maar als ze het eenmaal doorheb dan valt ze gelijk! ze kruipt nu wel als een speer, zoef zo die kamer door..hihi
evy kan sinds vorige week kruipen ! ze gaat de hele kamer door, wel langzaam, maar goed ze is nu 6 maand en 1 week