Wanneer kruipen...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toet, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    hier nog geen gekruip....
     
  2. danili

    danili Bekend lid

    22 mei 2006
    808
    0
    0
    ferron tijgert vooruit, maar komt nog niet ver, hij kan op de commode zich zelf achteruit tijgeren op zijn rug, dus ik moet hem echt heel erg in de gaten houden, vind het soms doodeng.
     
  3. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Glenn kruipt sinds vandaag 17:02!
    Haal 5 weken van zijn leeftijd af en je hebt zijn goede leeftijd! Mama Lina is happy!
     
  4. juudje

    juudje Fanatiek lid

    7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Lynn doet nog niks. Als ze op haar buik ligt draait ze rondjes. Ze zet zich af met haar handjes.
     
  5. karin29

    karin29 Bekend lid

    29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi,

    Damiën kruipt nu een paar dagen voor het echie. Vanaf zijn 9,5 maanden dus.
    Groetjes Karin
     
  6. kristel

    kristel Niet meer actief

    Mijn dochtertje is vandaag preices 5 maanden oud en tijgert nu al de kamer rond.
     
  7. chacha

    chacha Fanatiek lid

    20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Update: Lynn kruipt sinds dinsdag, dus 10,5 maand. En ineens ook heel snel
     
  8. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Vanaf wanneer 'mogen' ze gaan kruipen. Ik weet wel dat Annika nog niet mag zitten of staan, maar ze is nu bijna 4 maanden en begint nu al te kruipen, mag dat? Ze krijgt op 11 september een echo voor eventuele HD, maar hoe houd ik het kruipen tegen?
     
  9. illuminate

    illuminate Actief lid

    20 apr 2007
    416
    0
    0
    De laatste tijd besteed ik veel tijd aan Tummy-time. Hij kan nu van zijn buikje op zijn rug rollen. Hij wiebelt / schommelt ook heen en weer, als hij op zijn buikje ligt.

    Mark's billetjes gaan wel de lucht in, en hij kan een beentje optrekken. Hij denkt dat hij vooruit komt, maar als hij op kijkt, is hij niks opgeschoven. Hij draait wel - zeer langzaam - om zijn as.
     
  10. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Annika komt al echt vooruit, ze zit nu steeds met haar hoofdje tegen de spijlen van de box.
     
  11. slingeraap74

    slingeraap74 Actief lid

    1 jan 2007
    234
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Finn die draait zichzelf rond in de box dmv de spijlen op zijn zij of zijn rug. Hij probeert ook zijn kont omhoog te gooien en komt dan een paar mm voorruit. Als hij op de commode ligt dan schuift hij op zijn rug, dus opletten.

    Wat hij wel doet is staan de hele dag door als het even kan. Hij probeert zichzelf ook nu omhoog te werken om te gaan zitten. Ook op zijn zij.
     
  12. missmariska01

    missmariska01 Fanatiek lid

    civan ging tijgeren met 8 maanden en met 9 maanden kruipen
     

Deel Deze Pagina