Dit is hem geworden...Ik heb 2 verschillende Mischien vinden jullie het ook leuk om je kaartje te showen..
Mooi zeg! Knap hoor. Professioneel! Snel versturen en lekker pronken Zou zelf ook graag zoiets willen maken....maar ja ben niet zo handig en heb de systemen niet Groetjes Cindy
@cindy: probeer het eens bij webprint daar kun je in ieder geval je eigen gemaakte plaatjes op een kaart laten zetten is vrij duidelijk.. je moet alleen dan nog wel zelf even een leuke foto maken ik ga morgen in de weer met een wit laken, een groot rood lint.. en anne natuurlijk hoop echt ZO dat het gaat lukken..
voorlopg doet anne vandaag wederom letterlijk niets anders dan huilen.. dus ben bang dat mijn kerstkaart nog een dagje moet wachten.
Wij hebben deze foto gemaakt en daar een kerstkaart van gemaak, die kan ik helaas niet laten zien, staat niet op de pc! Ook wij zijn aan de slag gegaan met een wit laken! hahaha kus miek
Wat een creativelingen ! Ik heb mijn kerstkaarten besteld bij kruidvat. De luxe versie met deze foto erin. (zonder speen was onmogelijk want ze huilde de hele tijd ! hihi
Carla w3at een super mooie kaart!Laten maken? De rest iik hoor trouwens Liek om het zo te zien hoe iedereen alles op zijn eigen manier doet