wanneer kun je een zwangerschapsbuikje krijgen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Elfje1, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elfje1

Elfje1 Lid

18 okt 2006
    11
    0
    0
    n.v.t
    Omgeving Gorinchem
    Hallo allemaal!

Ik ben ongeveer 9-10 weken zwanger(moet nog bekeken worden) en heb al een klein beetje een buikje, kan dit zijn van de baarmoeder en de vruchtzak die groter word of is dit echt nog veels te vroeg? ik verbeeld het me echt niet:S

Groetjesss

2. Niet meer actief

Met de tweede groeit je buikje wat eerder, denk dat het eerder je darmen zijn ;)

3. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Wat ik heb begrepen is dat je een buikje kan krijgen omdat je darmen traag werken.

De meeste die al eens zwanger zijn geweest hebben vaker sneller een zwangerschapsbuikje.

Ik ben ook bijna 9 weken en niks te zien hoor.

4. Julie

Julie Actief lid

5 sep 2006
    114
    0
    0
    ik ben nu 10 weken en zoveel dagen zwanger, ik pas niet meer in mijn eigen broeken, knopen springen en ritsen scheuren en het doet zooo'n pijn aan mijn buik.

Volgens mij is het ook van al je 'ingewanden' die verschoven worden maar maakt niet uit ... het is geen blubberbuik bij mij maar echt een beginnend zwangerschapsbuikje. Wel leuk eigenlijk. Nadeel: je kan het niet meer verzwijgen.

5. labmuisje

labmuisje Actief lid

19 apr 2006
    245
    0
    0
    ik liep met 10 weken al in zwangerschapskleding en moest ik het wel gaan vertellen.
    Terwijl dit mijn eerste is.

Het zijn vooral darmen die meer gaan opzetten en langzaam iets omhoog geduwd worden.

Geniet er maar lekker van.

ps een elastiekje tussen je knoop en knoopsgat kunnen nu ook nog wel wat helpen, staat je broek tenminste niet zo strak meer dat het zeer doet aan je buik.

Groetjes labmuisje

6. cate

cate Actief lid

25 aug 2006
    133
    0
    0
    de haan belgie
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik direct al een buikje en 8 weken kon ik in niks meer! Was dan ook heel mager!
    Nu ben ik weer zwanger en mijn buikje begint al weer te groeien! Dus ben benieuwd hoelang ik mijn kleren zal kunnen!
    Gisteren had ik nog maar een nieuwe broek aan maar die spandde zo erg dat ik hem heb moeten afdoen! Dus ik heef mezelf nog een maandje en dan zijn gewone kleren goed voor mijn kleerkast!
    Greetz Cate

7. annelore

annelore Lid

8 aug 2006
    81
    0
    0
    Bediende
    Geraardsbergen
    Hallo,

Van mijn eerste zwangerschap duurde het 5 maand voor wanneer ik zwangerschapskledij droeg, ik ben niet dik en ook niet mager.

Nu ben ik 8 weken ver en mijn buik is nog niet veel dikker geworden.

Dat verschilt bij iedereen zeker.

grts

Deel Deze Pagina