Hoi dames. Ik weet dat ze zeggen dat elke zwangerschap anders is, maar ik vind het zo vreemd. Ben voor 6e keer zwanger. Alle 5 andere zwangerschappen was ik gelijk misselijk (echt misselijk) lag aantal keren in het ziekenhuis. Omdat ik niks binnen kon houden. Bekken klachten. Heel erg moe. Hele dag moe en ik begon in het begin al te groeien. Duiziligheid, en heel erg last van mijn borsten. Maar bij deze ben ik wel moe, niet extreem moe. Kan snachts niet goed slapen. En heb wel af en toe last van misselijkheid. Heb wel last van mijn darmen en ook een beetje last van mijn borsten. Duizeligheid. En vind ik dat alles stinkt. Vandaar dat ik het een beetje vreemd vind. Hoe is dat mogelijk? of moet ik rekening houden dat het mis gaat?
Je zegt het zelf al. Elke zwangerschap is anders. Dat wil niet zeggen dat het ook mis gaat. Kijk, ik wil je niet ontmoedigen of iets maar een kans dat het mis gaat is er altijd. Alleen het overgrote deel van de zwangerschappen wordt succesvol voldragen. Ik zou zeggen, geniet ervan en maak je niet te veel zorgen.
Ja das waar. Ojee. Ik moet het inderdaad ervan genieten. Ga het wel proberen te doen. Heb mijn eerste afspraak over 3 weken al. Ik ga me daarop richten. Als het misgaat dan is het zo. Maar in tussen tijd lekker genieten en hopen dat alles goed komt.
ook ik heb hier last van hoor en dat maakt me nogal onzeker. Ik ben bij mijn twee jongens niet misselijk geweest alhoewel een dag in de twee weken wel. Toen had ik echt last van menstruatieactige krampen en nu niet, ja savonds na een drukke dag maar meer ook niet. Toen was ik mega moe en nu helemaal niet zelfs een beetje hyper en savonds lig ik in bed en denk oh ja ik moet gaan slapen. Dus ik denk idd dat het echt per zwangerschap verschilt en het niet wil zeggen of het goed gaat of fout gaat. Het enige wat ik wel weet dat mijn zwangerschap die eindigde in een MK ik helemaal niets voelde ook geen pijnlijke borsten en dat heb ik nu wel. Ik maak me soms ook helemaal gek hoor maar dat komt ook door mijn Mk in aug best wel snel weer zwanger nu. liefs Jet
meiden ik weet wat jullie voelen. genieten is er nog even niet bij komt pas als je bewijs in handen hebt een goeie echo. sterkte en liefs chantal.
Ja is zo moeilijk om niet aan dat te denken. Je wil zzooooooooo graaaaaaag een kind. Maar ben tegelijk wel bang dat er iets misgaat. Het is niet anders he.
Ik had het juist andersom, eerste 2 zwagerschappen voelde ik me de eerste maanden top, maar nu bij de derde zwangerschap was ik heel erg moe en misselijk. En wat denk je: de eerste 2 waren jongens en nu krijg ik een meisje. Bakerpraatjes of niet, maar bij mij klopte dit. Heb jij tot nu toe altijd meisjes gekregen?
Nou Kristel ik weet niet of het bakerpraatjes is, want ik heb 2 meisjes. Mijn vriendin heeft 3 zoontjes en heeft een dochter van 6 maanden. Toen ze zwanger was van haar zoontjes was ze altijd fit. Helemaal geen kwaaltjes alleen aan haar buik kon je zien dat ze zwanger was. Bij haar dochter was ze zo ziek, misselijk etc. Dus ik ben benieuwd.
Geen zorgen maken! Alles schijnt te kunnen! Zelf was ik vorige week kotsmisselijk, en nu is het weer minder, denk dan ook meteen dat er een miskraam aankomt.......maarja het heeft geen zin om zo te denken en we kunnen toch beter van het positieve blijven uitgaan