De titel zegt het al: wanneer zou je evt iets kunnen merken, qua vermoeidheid? Is dat pas ná 4 weken of kan dit al na innestelling? Niet voor mezelf, deze vraag.
Bij iedereen is dat anders, en per zwangerschap ook nog eens. Bij mijn eerste merkte ik helemaal niets in het begin, pas bij 7-8 weken kreeg ik kwaaltjes. Nu bij deze zwangerschap had ik al 4 dagen voor ik ongesteld had moeten worden kwaaltjes.
Ik had zelf pas kwaaltjes na een week of 6/7, maar voor haar hoop ik dat er meer mensen zijn zoals jij die al zo vroeg iets merkten. Na deze ronde moet ze de mmm in...
In princiepe is het mogelijk vanaf de innesteling. Bij mijn twee zwangerschappen had ik het meteen al. Ik had ook de innesteling gevoeld, wat ook een symptoom opzich is natuurlijk.
Ik merkte nog voor mijn NOD al dat mijn borsten gevoelig waren. Dit herkende ik van een eerdere zwangerschap. Inmiddels nog steeds flink zere borsten, volop misselijk, opgeblazen en bolle buik... Volop zwanger dus
Dat klinkt allemaal hoopvol voor haar, haha! Als er een innestelling was, dan enkele dagen erna was ze zo moe dat ze achter haar pc in slaap is gesukkeld. Ze wil niets anders dan slapen eigenlijk.. Ik hoop het zó voor haar.
Ja dat hoop ik ook!! Slapen heb ik op zich wat minder mee. Ben wel heel moe, maar het is meer een lamlendige moeheid. Het voelt alsof alles 10x zwaarder is dan normaal. De trap oplopen voelt als een berg... haha! Ga als ik vrij ben wel even lekker liggen in de middag, en dan ben ik zo een uur weg ( maar dat had ik ook al voor mijn zwangerschap )
Hier heb ik de innesteling duidelijk gevoeld en een week na mn ei werd ik spontaan misselijk van een minicroissantje bij t ontbijt, toen wist ik eigenlijk genoeg. Tot de dag van mijn NOD ik ging heel erg twijfelen want had echt onwijze ongikrampen en zei sochtends al tegen mn man: sorry schat, ik geloof toch dat mn lichaam me in de maling heeft genomen, wordt echt ongi vandaag....hele dag niks en savonds een mooie positieve test!
Ik kan niet zeggen dat ik me moe voel eigenlijk, ben wel snel buitenadem Maar vooe iedereen is het anders geloof ik. Voor mijn NOD voelde ik telkens kleine steekjes en mijn buik voelde anders. Ook wanneer ik moest plassen voelde ik net alsof iets in mijn buik zat en ja het was ook zo
Ik heb bij al mijn zwangerschappen (drie in totaal, twee miskramen) vanaf dag 5 na mijn eisprong heel duidelijke symptomen gehad. Inderdaad, erg moe en er alles voor over hebben om maar te kunnen slapen, maar ook pijnlijke borsten, hoofdpijn, veel en druk dromen, buikkrampjes (een soort van zeurende pijn). Tot nu toe klopte het altijd, bleek ik altijd daarna ook inderdaad zwanger te zijn. Maar na mijn twee miskramen heeft mijn lijf de laatste keer me nogal voor de gek gehouden, dus nu durf ik er niet meer zo op te vertrouwen. Ik hoop voor je vriendin dat het raak is, het klinkt hoopvol!
Ik merkte het al voor mijn NOD. De week ervoor lag ik al om 19u te slapen op de bank tot 23u. Dan naar bed en weer doorslapen tot 7u. En dan nog moe zijn.
Het lijkt erop dat bij mij ook de eerste symptonen zich voordoen. Ik heb al 4 dagen aanhoudend enorme bandenpijn (ongi pijn en een gevoel alsof er een strakke band om mijn onderbuik heen zit) Het is nu,de 5e dag,iets minder geworden maar nog steeds aanwezig. Ik zou in ieder geval deze week ongeveer ongesteld moeten worden(na het stoppen met de pil was mijn cyclus ietsje onregelmatiger)maar tot nu toe is deze nog steeds uitgebleven. Ik hoop zo ontzettend dat het nu raak is,dat ik nu echt zwanger ben. Je moet niet teveel hoop krijgen want stel dat het vals alarm is... Ik ga volgende week een zwangerschapstest doen en dan zal alles duidelijk worden hoop ik
Bij mij begon ik iets te merken, een paar dagen voor ik ongesteld zou moeten worden ( wat ik dus gelukkig niet werd ). Het ware wat vage klachten maar wel klachten die ik normaal nooit heb. Was erg trillerig van de honger elke keer, dat ik gewoon echt MOEST eten. Had last van steekjes in mn zij en liezen. En heel veel last van koude rillingen terwijl t gewoon mooi weer is. Misselijkheid en zere borsten gelukkig nog geen last van.