pijn linker lies bij aanraking

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Blijverwachting, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blijverwachting

Blijverwachting Nieuw lid

12 aug 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Sinds 4 dagen weet ik dat ik zwanger ben! Helemaal blij, zeker omdat we al zo lang aan het proberen waren (3 jaar). Omdat ik een nogal onregelmatig was, weet ik niet hoever ik al ben. Clear - Blue gaf 2 tot 3 weken aan. Ik denk dus zo'n 6 weken.

Nu heb ik sinds gisteren pijn in mijn liezen, vooral links. Nu lees ik veel dat pijn in liezen een veel voorkomende kwaal is, maar nergens lees ik dat het ook pijn doet bij aanraking. Mijn lies is nogal opgezet en als ik er op druk is het nogal gevoelig. Verder voel ik me heel goed! Mijn buik groeit zelfs al een beetje. Maar maak nogal zorgen.. hoop dat iemand me gerust kan stellen. Over 1,5 week heb ik pas een echo.. Ik kan niet wachten.

Alvast bedankt!

2. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Ik kan je jammer genoeg niet helpen.
    Ik heb t niet in m'n lies maar iets erboven.....moet t indrukken en dan doet t pas pijn. T zit net onder de rand van een broekje, dus waar al haar groeit....sorry voor details.
    Ik heb woensdag intake bij vk dus ga t gelijk vragen.
    Ik weet ook niet hoever ik ben, juni gestopt met pil en daarna zwanger geworden.....ik heb op 1 augustus positief getest en gaf 2-3 aan dus 4-5 weken, denk dat ik nu 6 weken benI

3. Blijverwachting

12 aug 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Naad24,

Bedankt voor je antwoord! En gefelicteerd ook!

Ik denk dat het net me lies nog is, net nog even gevoeld, maar ik voel dus ook verdikking. Maak me nu dus lekker gek :(..

4. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Ik ben ook zo......ik voel ook wat als ik t beetpak, volgems mij door t drukken erop zit t nu te irriteren.
    T is allemaal weer spannend, haal de gekste dingen in m'n hoofd. En internet maakt t er niet beter op:)

Jij ook gefeliciteerd he

5. Blijverwachting

12 aug 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha bedankt!

Erg he? Ik denk dat ik maar niet meer google, kan me hierdoor helemaal gek laten maken.

Ik ga er maar vanuit dat het erbij hoort. Zolang het niet super pijn doet, zal het allemaal wel meevallen. En anders bel ik van de week gewoon even de Gyn! Dan laat ik het nog wel even weten.

Nou probeer te genieten ;)

Deel Deze Pagina