Als je in het rijtje "zwanger worden" kijkt....staat er sowieso 1 Anders de zoekfunctie gebruiken (links in het menu) Elmo
Het eitje leeft maar zo'n 24 uur, dus als je zeker weet dat gisteren je ei was is morgen klussen te laat, daar zit dan meer dan 48 uur tussen.
hoi, ik heb zondag nacht laat geklust rond 3 uur s'nachts en vandaag mijn ei, zit ik dan ook nog steeds goed of niet? snap er nu niks meer van
nou cynthia, Das miss net te lang. een ienieminie kansje miss. maar kan je vandaag niet ff klussen dan. succes xx Bambi
tja opzich wel maar ik voel me vandaag en gisteren niet echt lekker, erg misselijk, geen eetlust en pijn in mijn buik. wellicht mij ei. dus tja als het een nee is dan maar de volgende ronde
ooh das eigelijk wel een goed teken dat je niet zo geweldig voelt, ja minder voor jou maar zijn wel duidelijke ei tekenen. Dus miss moet je er toch nog ff voor gaan vanaaf. succes xx Bambi
tja wellicht. maar ik kan al de hele dag mij ogen niet open houden op het werk en zoals vermeld voel ik me echt niet top, dus ik hoop datik het op kan brengen en anders laat ik deze ronde voorbij gaan. Maar we hebben s' nachts geklust om ong. 03.00. dit zou dan toch net binnen de 2 dagen vallen. ik heb nog nooit mij ei gevoeld maar k heb links onder in mijn buik veel last. zou dit dan inderdaad mijn ei zijn en hoe kort voor je eisprong zou je dan moeten klussen?
Ik zit met het zelfde cynthia , zondag geklust en nu mijn ei. Ik hoop ook dat het nog haalbaar is. Mijn man is chauffeur en door de weeks niet thuis , dus wij zullen het er ook mee moeten doen. Ik hoop voor ons beide dat het nog optijd was.
ja spannend hoor. ik heb mijn ei vrij wel zeker gevoelt en ik voel me nog steeds niet helemaal lekker, buikpijn, misselijk, geen trek in eten, gevoelige boezem maar ja we wachten rustig af. eerst volgende week maar lekker op vakantie en daarna maar eens testen indien nodig