Ongi en vage positieve test!?!?!?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Angellady, 15 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angellady

Angellady Lid

12 sep 2007
    67
    0
    0
    Hallo dames,

Ik zit met het volgende:

Afgelopen zaterdag, 10-10-2009 was ik precies na 28 dagen ongi. De gebruikelijke klachten had ik er ook bij, alleen miste ik de lage rugpijn. Mijn (.)(.) deden ook zeer, en deze pijn ging zelfs tijdens mijn ongi door. Nu was ik gisteren heel misselijk, 5e dag na ongi, en voelde me ook beroerd. Ook deden mijn (.)(.) nog steeds zeer. Ik dacht laat ik eens voor de gein een test gaan halen, en heb er een gehaald bij de Etos. Ik heb in de middag de test gedaan. Teststreek gaf een dikke streep aan, en de test zelf gaf een hele dune vage streep, die slecht te zien is, maar wel aanwezig. Wat moet ik hier nu van denken.

In principe kan ik niet zwanger zijn, dit omdat ik O ben geweest, maar men zegt ook een streep, hoe vaag deze ook is, is een streep.

Heeft iemand hier ervaring mee? Of weet wat er aan de hand is?

Alvast bedankt.

Groetjes

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hoi

het kan heel goed dat je nog een keer ongi wordt tijdens het begin van een zwangerschap ik zou over 2 a3 dagen nog eens een test doen om te kijken of hij dan nog zo is of duidelijker of miss wel nega ..
    succes meid

liefs angel

3. Angelina

Angelina Niet meer actief

Een vroege miskraam en nog een hééééél klein beetje HCG daardoor in de urine?

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    is de test van etos?
    want die kan wel eens een pennestreep geven, dan is ie negatief, want bij posi komt er een dikke streep

5. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    kan goed hoor, ik ben tijdens myn zwangerschap dik 6.5 maand "ongesteld" geweest... volgens de arts heet dit geen menstruatie, maar het aantal dagen en hoeveelheid was voor mij gewoon hetzelfde..en heb een gezonde knul van byna 5 ;)

6. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Meid, ik heb getest omdat ik heel veel last had van mijn (.)(.)
    En als jij dat nooit eerder hebt gehad voor en tijdens je ongi dan zou het inderdaad op een zw kunnen wijzen (is een symptoom).
    Maar ja, je zou eventueel ook nog rekening moeten houden met een vmk.
    Zoals er eerder al is geschreven, zou ik 2 dagen wachten en nog een test doen.
    Heb in juni een vmk gehad en een paar dagen na de ongi was er geen streep meer te zien (helaas).

7. Angellady

Angellady Lid

12 sep 2007
    67
    0
    0
    Dames, bedankt voor jullie reacties. Ik denk ook dat het 2 kanten op kan gaan. Ik wacht nog 2 dagen en doe dan nog een test, maar dan van een andere merk. Etos gaf een dunne pennestreep aan.

Ik moet wel zeggen dat ik weer misselijk ben, en weer last heb van mijn (.)(.). Het kan ook zijn dat ik me verbeeld.

Ik laat het jullie wel weten, maar ik ga er vanuit dat het niet zo is, dan valt het altijd mee!!

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    een dunne pennenstreep is over het algemeen een indrooglijntje en dus (helaas :() geen positieve test! Een positieve test geeft een even dikke streep als de controlestreep, wel variërend in licht/donker.
    succes

9. Patriciaa

Patriciaa Actief lid

28 jun 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    ben benieuwd ik lees even mee :)

Deel Deze Pagina