Ik heb PCOS en vanwege onze kinderwens ben ik gestopt met de pil. 25 februari ongesteld geworden. Op dag 12 had ik het gevoel of ik mijn eisprong voelde. Het was een steek in mijn linker buik onderin voor een paar minuten.. Ik heb dit gevoel een paar keer eerder gehad en toen werd ik zwanger van de 1e en jaren later weer het zelfde gevoel en werd ik zwanger van de 2e. Twee dagen later voel ik een steek van een paar minuten bij mijn schaambeen/baarmoeder. Misschien een innesteling? Gisteren hebben we het nog even gezellig gehouden en gelijk al bij het begin ging mijn baarmoeder samentrekken en deed het heel erg pijn. Een felle kramp die ik nog nooit eerder heb gehad. Ik eb het wel eens eerder gehad dat het pijn doet maar niet op deze manier en we waren niet eens heftig bezig. Gelukkig werd het daarna wel minder maar het gevoel is er nu nog wel. Geen pijn maar een raar gevoel in mijn onderbuik/schaambeen. Zijn er meer meiden die dit hebben gehad?
Dat voel ik ook elke maand, en dan is het mijn eisprong ;- ) Die steekjes van te voren zijn (bij mij dan), mn ei die eraan zit te komen, want er gebeurt dan heel erg veel in de baarmoeder. En zodra het eitje er echt is, dan voel ik een beurs, samentrekkend gevoel en dan weet ik dat het mn eitje is. Dit houdt ik ook in de gaten met ovulatietesten Op het moment voel ik hetzelfde als jij, en mn ovulatietesten geven positief aan. Voel nu een spierpijn achtige buikpijn onderin de buik, herken je dit ook?
ik weet niet hoe ik het moet omschrijven wat ik voel maar pijn is het niet. Meer een aanwezige gevoel in mijn buik... maar dat heb ik gekregen na onze gemeenschap van gisteravond...
Nee pijn is het ook niet echt wat ik voel, een soort van beurs/warm gevoel en de buik voelt 'zwaarder' aan Hopelijk heeft je gevoel gelijk en is het inderdaad een innesteling van je volgende kindje spannend!
Dus wat kleine steekjes is wel normaal voorafgaand aan de eisprong? Ik heb ook PCOS en weet niet zo goed wat nou 'normaal' is om te voelen bij of voorafgaand aan een eisprong. Ik voelde ook steeds kleine steekjes en afgelopen zondag ineens een grotere felle steek. Erna geen kleine prikjes/steekjes meer gehad, maar wel een soort dof/aanwezig gevoel. Is m'n eisprong dan geweest, of kan het dan zijn dat die dus nog moet komen?
wat ik had op de dag 14 toen ik clomid slikte voel ik een steek van een paar minuten links of rechts onder in je buik. Ligt er maar net aan waar de eisprong komt van welke eierstok je eicel springt. En toen werd ik zwanger van de 1e en later nog een keer het zelfde gevoel van de 2e... maar met deze cyclus zonder clomid op dag 12 al. Dit is mijn eerste cyclus dus ik weet niet wat ik moet denken omdat ik het nog nooit zonder clomid heb gevoelt.