wanneer kun je testen na een miskraam?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Juliette, 13 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juliette

Juliette Lid

15 jan 2008
    6
    0
    0
    beste allemaal,
    4 weken geleden was ik ook op dit forum te vinden, toen was ik net zwanger. Met 5 weken en een dag heb ik een miskraam gehad. Nu zijn de zwangerschapssymptomen volgens mij weer terug: grotere borsten, pijnlijk en pijnlijke tepels, pijn onderin mijn buik, heel moe etc. Maar wanneer ben ik nu overtijd. As zaterdag is het 4 weken geleden dat ik een miskraam heb gehad, maar ben ik daarna dan al overtijd?
    Kortom wanneer kun je testen na een miskraam? :(
    Graag tips.
    Groetjes, Juliette

2. Niet meer actief

Hallo,

Ik ben zelf na mijn miskraam in december gelijk weer begonnen met een normale cyclus. Zelfs 1 dag korter dan normaal. Ook ik had die maand allerlei kwaaltjes, nou heb ik die altijd na mijn ei maar toen echt erg.
    Ik heb momenteel zelfs nog steeds de aders zeer zichtbaar in mijn tepelhof. Maar toch niet zwanger.

Nu heb ik voor het eerst dat ik een week voor NOD nog nergens last van heb. Normaal ben ik veel misselijk, duizelig en heb hele zere tepels na mijn ei. Ik vind dit zeker heel apart, het is maar even afwachten of ik alsnog zwanger ben. Eigenlijk zou ik het niet erg vinden als het deze maand niet zo zou zijn, moet over 2 weken namelijk een MRIscan laten maken. Maar het allerliefst zou ik de scan moeten afbellen omdat ik toch zwanger blijk te zijn hihi ;)

3. Niet meer actief

Weet je ondertussen al wat meer Juliette?

Ik hoop voor je dat het weer raak is.

Deel Deze Pagina