Auw!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sanex, 7 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanex

sanex Actief lid

15 aug 2006
    191
    0
    0
    Heey meiden,

Pffff, ik wordt helemaal gek van mijn lichaam hihi. Ik heb een tijdje provera geslikt, maar omdat ik wat zeurende borsten kreeg moest ik daar maar tijdelijk mee stoppen van de HA zodat ik weer even ongesteld zou worden, en dan zou die pijn wel weg gaan. Nou, zo gezegd, zo gedaan dacht ik.
    Nu ben ik inmiddels ruim een maand verder, maar ben nog steeds niet ongesteld. Heb al wel een weekje ofzo een beetje zeurderig gevoel in mijn buik maar meer niet.
    Ook zijn mijn tepels enorm gevoelig nu! Echt niet normaal, het liefst zou ik gewoon geen bh ofzo dragen, want dit is echt niet te doen (als iemand hier nog tips voor heeft.. graaaag hihi). En zo zijn er nog wel wat dingetjes waar ik last van heb.

Maar wat nu eigenlijk mijn vraag is.. Kan het écht zó lang duren voordat ej weer ongesteld wordt na de provera? Zelfs als je die maar een kleine 2 maanden hebt geslikt? Want normaal als ik mijn tabletje maar een paar uur later in nam werd ik al ongi, en nu nog steeds niks. :S
    Of zou ik misschien toch zwanger kunnen zijn? Ik weet wel dat ik meot testen, maar ik heb echt geeeen idee wanneer nu ik in deze situatie zit.

Liefs..

2. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hoi,

Als je al een maand niet ongesteld bent geweest en ook al die van de pil af bent zou ik gewoon even testen.

Succes!

3. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

10 apr 2008
    255
    0
    0
    huismama
    ik zou idd ook even een test doen

4. bengel

bengel Niet meer actief

hoi

wat raar dat je na een paar uur normaal gezien na een tabletje provera ongi wordt. Ik heb tientallen keren provera gehad en altijd 3 a 4 dagen na de laatste tablet...
    ik vind dit wel gek..

5. sanex

sanex Actief lid

15 aug 2006
    191
    0
    0
    Ja, dat lees ik inderdaad overal, dat je pas na een paar dagen ongi wordt, maar ik had het binnen een paar uur altijd al.
    En nu wordt ik het dus gewoon niet. :S
    Mja, misschien toch maar even een testje ertegenaan gooien dan...

Bedankt voor jullie reacties!

6. bengel

bengel Niet meer actief

dat is echt raar....de gyn heeft mij ooit uitgelegd waarom, ik kan het niet omschrijven, maar je kan pas paar dagen later ongi worden en niet paar uur...en ook krijg je maar een kuur voor max 10 dagen en jij geeft aan langer, is het niet iets anders dan provera?

7. sanex

sanex Actief lid

15 aug 2006
    191
    0
    0
    Nee, ik heb geen kuur van 10 dagen, en het is ook niks anders dan provera. Ik heb gewoon provera die ik iedere dag moet slikken. Eigenlijk net zoiets als de pil, maar dan zonder stopweek zeg maar.

8. bengel

bengel Niet meer actief

gek want provera is om de ongesteld heid snel op te wekken, en dus een kuurtje voor 10 dagen, zodat het slijm los kan komen en je kan gaan vloeien
    waarvoor heb je dit weet je dat?

9. sanex

sanex Actief lid

15 aug 2006
    191
    0
    0
    Ik heb provera gekregen omdat ik altijd heel erge buikpijn had tijdens mijn menstruatie. Eerst alleen tijdens, toen voor en tijdens, en op een gegeven moment gewoon bijna altijd. Dus ik werd na veel gezeur doorgestuurd naar de gyn. Die kon verder niks vinden zo op het eerste gezicht, en toen kregen we het over endometriose, omdat ik van veel meiden had gehoord dat het dat wel eens zou kunnen zijn. Toen vertelde de gyn mij dus dat als het dat was ik wel provera kon gaan slikken, om alles te onderdrukken. Nou zo gezegd, zo gedaan. Werkte prima. Volgende afspraak weer alles goed, moest gewoon door blijven slikken, maar ze zei niks meer over de eventuele endo?

Deel Deze Pagina