hoi hoi, sinds een paar dagen komt de baby steeds helemaal naar voren liggen, twee harde bulten op mn buik, dat duurt dan even en dan is het weer voorbij. Komt dit door ruimtegebrek? liefs
ik heb dit ook veel gehad, nu nog steeds trouwens, maar ook toen ik nog veel minder ver in de zwangerschap was! zou niet weten hoe het komt.. ik leek soms net een kameel
Dat herken ik ja. Dat doet ze bij mij ook hoor! Soms lijkt het wel alsof ze erdoor naar buiten komt zo hard duwt ze dan. ahaha En een hele bult, die ook verschuift! Hahaha
Hier hetzelfde.Vind het alleen soms wel pijnlijk. Ze doet het bij mij ook als ik mijn hand op mijn buik leg.Dan "kruipt"ze in het holletje
bij mij is dat ook, ze duwt met haar hoofd heel hard naar voren. Je ziet dan ook een hele bult. Ik vind het ook niet zo'n fijn gevoel, het is ook steeds net onder mijn ribben. Hopelijk draait ze snel om
Ja bij mij ook hoor. Zodra ik me hand (of iets) op me buik leg, kruipt of duwt ze er tegen aan. Ze zit al sinds 28 weken met hoofd naar benenden, dus ben benieuwd of t nog zo is. Moet zo naar de vk dus ben benieuwd. Tis soms idd pijnlijk. Bij mij lijkt ze zich soms ook uit te rekken en heb dan pijn aan me ribben en me blaas hahaha... Nog maar ff... wachten duurt lang
hier ook al zo dart ik soms net een ja hoe moet je dat zeggen misvormde buik krijg met paar bulten en dan ineens verschuift de bult lekker nee soms geen fijn gevoel maar goed de kleine doet toch waar die zin in heeft ook lekker onder me ribben liggen met hoofdje heerlijk (not)
Hier ook, altijd met het kontje of rugje meteen drukken tegen mijn hand als ik die op mijn buik leg! Vind het zo gaaf! Soms denk ik zelfs dat de kleine aangeeft om even te knuffelen. Dan krijg ik een paar stompen, zo van: hee hallo, ff lekker kroelen! En als ik dan mijn hand neerleg, dan gaat hij/zij er heerlijk tegenaan liggen! Gaaf dat contact he?
ik heb het ook de kleine drukt steeds de kont omhoog en begint dan lekker te schoppen zodra ik mijn hand op het kontje leg zakt het weer naar beneden. ik vind het wel een mooi gezicht en moet er ook wel om lachen.
Erg herkenbaar, en het ziet er niet uit! Zo'n grote bult ineens die uit je buik steekt. Ik vind het verrekte moeilijk soms om dan nog normaal te bewegen als ik in bed lig. Ik moet dan echt wachten tot ie zijn billen weer laat zakken, dan kan ik mij vervolgens ook weer omdraaien. Zou er eigenlijk een foto van moeten maken!
hier hetzelfde verhaal ze ligt in een stuit en ik ben 34 weken zwanger en als ik mijn hand neerleg komt dat hoofdje er meteen op af. echt heel grappig alleen hoop ik da ze snel gaat draaien.
Hier ligt ze met dr hoofdje naar beneden en is ook al een stukje ingedaald! Maar zie soms echt behoorlijke golven hoor hahaha! K kan er wel van genieten. Als ik t me moeder laat ze en zij haar hand op me buik legt is ze stil. Zodra mijn moeder dr hand weg is beweegt ze weer hahaha! Kleine dondersteen hahaha