als Ties zijn "oude mannetjes gezicht" trekt. hij trekt dan zijn wenkbrauwen op en krijgt dan allemaal rimpels en van die hoge gesloten ogen..hij lijkt dan als 2 druppels water op mijn schoonvader
Ik kan ontzettend lachen als Chanell haar uitrekt..Dan gaat dat kontje helemaal naar achteren haha...En dan trekt ze er ook een mooi koppie bij..Geweldig vind ik dat
Ik lig helemaal in een deuk als Esmee mee zingt met K3 en in het rond danst. Is zo'n komische gezicht.. Ook kleine dingen als de pop brood geven, pop handje geven, pop auto rijden, pop... Esmee en pop zijn afscheidelijk! Zelf de schoenen aan willen trekken en dan heel driftig worden, zelf de vuile was in de wasmand doen, tafel helpen afruimen.
Ik blijf lachen om ons mannetje: (9 weken vandaag) - hij moest laatst bij oma op schoot na de fles een boertje laten en dat lukte niet. ik had zijn vader aan de telefoon en die wilde zijn zoon wel even spreken. dus telefoon aan z'n oor gehouden en vaders gaat praten. op dat moment laat Lars een mega boer en kijkt vervolgens heel verbaasd. - toen hij zijn tante aan de telefoon had, ging hij heel erg brabbelen. ik kwam niet meer bij!!! - sowieso als hij gaat lachen (met en zonder geluid) of gaan brabbelen moet ik erg lachen. - en als hij huilt dan knort hij als een varkentje. hoe zielig ook, ik lig in een deuk!!! wat een schik met zo'n kleintje....