Wij gaan deze vakantie niet een paar weken weg maar willen van alles gaan ondernemen, dagje naar het strand naar volendam enz... Nu is mijn vraag weten jullie nog leuke activiteiten om te doen met een kindje van bijn 10 maanden? Leuke plaatsen om te bezoeken, te wandelen... het is ons eerste kindje en dan weet je die plaatsjes niet he Kom maar op met de ideeën!!!!!!!!!!!!!!! Alvast bedankt voor de tips Cindy
Ik weet niet of je dochter dieren al leuk vind? maar dan zou je eens naar de kinderboerderij met haar kunnen een middag ofzo. en als het warm weer wordt (altijd afwachten in NL ) dan lekker wandelen in het bos.
Picknicken in het bos, Kinderboerderij of dierentuin, Bootjes kijken aan het water, Stuk fietsen, Eendjes voeren, Of gewoon lekker thuis in de tuin in het badje.
Ik woon in Zuid-Limburg, maar denk dat het vrij algemeen is wat je voor leuks kunt doen. Dus: fietsen, picknicken, naar het bos, dierentuin, naar het water, bootjes kijken, lekker spetteren, kinderboerderij, sprookjesbos....maar thuis in de tuin met een emmertje water bij mooi weer en wat figuurtjes om te rommelen vindt een kleintje vaak al leuk zat. Fijne vakantie!!
dank jullie dames, ik bedoelde eigenlijk echt iets om naartoe te gaan. Dat we thuis van alles kunnen doen weet ik natuurlijk maar ik dacht mischien is iemand ergens geweest met hun kindje waar het heel erg leuk was.....dus echt andere plaatsjes. En dan niet zuid-limburg waar daar woon ik zelf hahaha
bij zaandam zit een bosrijk gebied dat het twiske heet, daar is eventueel met water te spelen maar ik ben bang dat 10 maanden een beetje jong is
Het zwembad, de dierentuin,.. Jullie wonen al in Limburg,..wellicht Bouillon of Spa in de Ardennen? Het strand uhh verder weet ik het eigenlijk ook niet.
Denk dat er niet heel veel te doen is met een baby van 10 maanden behalve de dingen die bovengenoemd zijn. Bij mij schiet zwemmen te binnen.