Hoi allemaal, Hebben jullie nog tips voor tv of dvd kijken voor een jongen van 1.5 jaar? Mijn zoontje vindt de teletubbies niet echt leuk meer en bumba kijkt hij ook maar 10 minuten naar. Momenteel vindt hij Dirk Scheele en de liedjesband hartstikke leuk. Maar is er nog wat anders?? Hij kijkt erg weinig tv normaliter, maar voor in de auto op de lange ritten zoek ik een DVD die net als Dirk Scheele doorgaat en niet na een half uurtje stopt. Groetjes Emma
FInn kijkt graag naar "In de droomtuin" en vanalles op Jim Jam. Zoals "Barney en zn vrienden" en "Bob de Bouwer" Owww en al ie het muziekje van "Thomas de trein" hoort rent ie als een malle naar de tv! hahaha!
BabyTV! Extra kanaal van Ziggo, hij is er helemaal dol op. Vooral het magiehuisje en tellen... Dan krijg ik geen contact meer met hem En hij kijkt naar dvd's van Nijntje en van Dribbel (en soms Woezel&PiP)
wij hebben de musical van woezel en pip (in de tovertuin) op dvd... die is nu zwaar favoriet de laatste 3 maanden ofzo... Dat is eigenlijk het enige wat ze kijkt. Af en toe wil ze ook een disney dvd (die hebben we nogal veel ) maar uiteindelijk boeien die nooit zo en moet Woezel en Pip dan weer op...
bruine beer in het blauwe huis. nijntje hopla droomtuin bumba kabouter plop piet piraat sesamstraat nelly en cesar Eigenlijk alles wat in de uurtjes op nl3 komt in de ochtend.... Maakt niet uit welke ze kijkt er met plezier naar...ook al toen ze 1,5 was. Niet dat ze hele dag achter tv hangt....maar hij staat gewoon aan...en zei speelt en af en toe kijkt ze ernaar. Nu favoriet is de pipi langkous serie....dus echte mensen! En heel vreemd...ze is dol op ice age 3...de 1e en 2de vond ze eng..maar die met die grote dino's ...helemaal dol op!
Hier ook kinderzenders van Ziggo. Nick jr is favoriet en dan vooral Dora, Ni Hao en Pim en Pom. Vroeger babytv maar dat vindt ze nu niet leuk meer.
Mijn dochter wel iets jonger: Bij Bumba vergeet ze hier echt alles... heel apart om te zien. En Jan de Hoop 's morgens, rtl4 journaal, helemaal vrolijk is ze als ze hem ziet. Voor de rest spartelt ze vrolijk bij masterchef Denk eigenlijk dat het niet veel uitmaakt... ik zou een leuke tekenfilm ofzo opzetten!
Hier zijn sesamstraat en shaun the sheep erg in trek. Baby tv is wel aardig. Maar hij houdt ook van programma's als mythbusters met dank aan papa: boem! Verder op DVD: nijntje, dribbel disney films (vooral diegene die hij zelf ook geknuffeld heeft in Parijs).
Misschien een kleine onnozele tip maar bekijk eerst een filmpje op you tube om te zien of de kleine het ook leuk vind ipv kopen en daarna laten verstoffen in de kast.
Hier is het zandkasteel, Winnie de Poeh en Dribbel favoriet. Dribbel is regelmatig bij de Wibra voor een prikkie te koop en is ook niet zo hysterisch met stomme stemmetjes en irritante geluiden (zoals bijv. de Tweenies, maar die vindt ze gelukkig zelf ook niet leuk ).
Zandkasteel en het allerleukste vind hij hier Cars (serieus als het aan hem lag staat hij heel de dag aan, hij rend met het DVD hoesje naar de TV "otoo, otoo'otoo'
Dat is idd een kanaal...wij hebben UPC en daar zit ie bij...maar las ook idd dat Ziggo het ook heeft. We hebben het nog niet zo heel lang...hij is een poosje geleden toegevoegd maar het is errrug leuk! (mama zingt ook mee met de liedjes van Barney...hahaha!)