Wanneer kussen en dekbed?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by 00Wendy00, Aug 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,818
    3,344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

Dat maakt het ook niet natuurlijk, maar het komt op veiligheid aan en ze moeten ergens een grens stellen. En natuurlijk zetten ze die 'grens' liever wat later dan 'te' vroeg.
    Het blijft altijd een kwestie van kijken naar je kindje...

2. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik vroeg me dit ook al een beetje af, op een gegeven moment zijn ze echt wel in staat om een dekbed van zich af te krijgen volgens mij.
    Als het straks winter is, en het is hier echt ijskoud in haar kamertje, ze is dan ruim 1,5, krijgt ze gewoon een dekbedje hoor. Kussen wacht ik nog wel mee, pas als ze erom gaat vragen denk ik. Ik heb er ook geen ervaring mee dus ik weet het ook niet zo goed.

3. Tese

Tese Niet meer actief

Je bent geweldig! Bedankt! Ik was er al een tijd naar op zoek.

4. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Mijn dochter (net 2) ligt vanaf 20 maanden onder een dekbed, (toen is ze naar een peuterbed gegaan) maar ze sliep er altijd bovenop. Sinds ze geen slaapzak meer gebruikt (voor de zomer) ging ze eronder liggen.

Een kussen gebruikt ze nog niet, vroeg me ook al af wanneer je die gaat gebruiken.

5. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Mijn zoontje is dan vergeleken met jullie kindjes wel een stuk jonger maar ik vroeg het me toch af omdat hij nog steeds niet doorslaapt en regelmatig bij ons in bed belandt en dan rolt hij vaak zo dat hij met zijn hoofd op mijn kussen ligt dus lijkt het wel of hij dat lekker vindt. En hij ligt bij ons ook onder een dekbed. En ja, na een jaar niet doorslapen probeer je toch echt alles dus ik dacht misschien wil hij wel zo slapen zoals papa en mama......of klinkt dit nu gek?

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Nee hoor. ons ventje ligt 's ochtends na het voeden ook erg graag op min kussen! Hij slaapt niet bij ons in bed,maar vind dat gewoon erg lekker liggen. Hij slaapt echter op zijn buik en voor een kussen vind ik hemnog te jong. Hij heeft nu zo'n ademend geval onder z'n hoeslaken; zo'n Aerosleep.

Share This Page