Na al dat gepruts met dekentjes, gaan wij over op een dekbed. Maar vanaf welke leeftijd mag je een kussen gebruiken? Patrick ligt graag op zijn buik te slapen. Hij ligt nog in een ledikant en zijn volgende bed wordt een normaal éénpersoonsbed (over een jaar, als hij 2 is). Zouden jullie eerst een dekbed kopen voor junior (120x150) of gelijk voor een éénpersoonsbed (140x200)?
Volgens mij wordt dat afgeraden tot de 2 jaar. Ik zou meteen een eenpersoonsdekbed pakken als je toch een eenpersoonsbedje pakt. Anders blijf je aan het wisselen.
hier kreeg youame pas met 2 1/2 een kussen ze kroop door het hele bed heen en kussen wou ze eerst niet wij hebben haar gelijk met 2 jaar in 1 persoonsbed egdaan
Hier lag Noah met een jaar onder een dekbedje in zn ledikant, had een ledikant dekbedje bij wibra gekocht, prima ding.. en niet zo duur. Noah is ook een buikslaper.. Sinds hij in zn peuterbedje ligt, nu zoń 2 maanden heeft ie ook een kussen, hij vind het heerlijk, begint op zn kussen maar gaat daarna zn bedje door hahahahah....
Waarom een kussen? Kinderen zijn daar helemaal niet aan gewent en vraag me af of het beter is? Weet iemand dat.
volgens mij wordt het aangeraden vanaf 2, maar ik zit te twijfelen of ik er voor onze kleine spruit ook 1 zal kopen Ze wordt in december 2 Ik koop wel een speciaal kinderkussen daar zit heel weinig vulling in.
noa ging vanaf haar 2de verjaardag over in een groot bed toen hebben wij ook een kussen aangeschafd, wel een platte.
Ik dacht dat een kussen ergens tussen de 2 en 4 jaar mocht. En een dekbed ook vanaf 2 jaar. Wij hebben met bijna 2 mijn zoontje in een peuterbedje gedaan. Dat was hoogzomer, dus met wat dekens en zonder kussen. Toen hij 2+1mnd was heeft hij zijn dekbed en kussen gekregen. Het dekbed voor de warmte, en het kussen omdat hij zijn hoofd toch op een knuffel legde. Hier een 120x150 dekbed, omdat een 1 persoonsdekbed zoveel groter is. Dan wordt teveel proppen..
Hier ook vanaf een paar maanden en groot bed, met een kussen. Ze vindt het heerlijk. En als ze op haar buik gaat liggen, doet ze dat naast het kussen, ruimte genoeg....
ik durf het wel aan hoor een kussen... ondanks dat ze een buikslaper is. Ik ga ervanuit, dat als ze zich op dr buik draait ze uiteindelijk wel met dr gezichtje zo gaat liggen dat ze van het kussen af is. Maar als ze in de bedje gaat liggen, ligt ze in eerste instantie op dr zijn, en dan denk ik dat een kussen fijner is
Hier sinds een maand of 2 een kussen, dit gedaan omdat mijn zoontje vele benauwd is, en zo slaapt hij net iets beter