Mijn zoontje kan zijn hoofd best stabiel houden, maar af en toe bungelt deze nog hihi. Maar de MC die wij hebben zit dat kussentje vast aan de hoofdsteun en kan hij er niet apart af. Ik heb ook het gevoel dat hij er krap in zit, ik ga het vandaag gewoon even proberen. Ik dacht dat er misschien een regel voor was wanneer dat 'geval' eruit mocht, maar het ligt dus gewoon aan het gewicht etc. van de kleine. Maar hoeft hij geen ondersteuning te hebben voor zijn hoofd als ik dat hele ding eruit haal.
Wij hebben dat dit er echt al na 1 keer uitgehaald. We hadden er een voetenzak in zitten ook en tomas lag helemaal klem. Hij is ook een flinke baby. Het was echt zielig.
zoo goedemorgen..komt dat zweten daardoor...hahaha ik werd er echt gek van moest hem steeds omkleden want hij was dan echt zo klam ik ga hem er ook lekker uithalen heb niet het idee dat hij er zo last van heeft..
we hadden het kussentje er na een paar weken uit, de hoofdsteun is er nu een maandje uit. maar gister lag ze dus met haar hoofd bungelend opzij te slapen.. Maar goed, het paste echt niet meer..