Hallo, Wij zitten nu in de 1ste ronde voor een 1ste kindje en omdat ik normaal gezien aankomende woensdag of donderdag (vermoedelijk) ongesteld moet worden vroeg ik mij eigenlijk wel af wanneer je nu eigenlijk weet dat er eventueel een zwangerschap is. Wanneer beginnen zo die typische kwaaltjes (ochtenmisselijkheid, pijnlijke borsten, ...) Ik kan eigenlijk niet wachten tot ik deze kwaaltjes heb en een beetje kan hopen op een zwangerschap maar langs de andere kant is 't ook nog maar onze eerste ronde... Heb gewoon zo'n groot verlangen naar ons eerste babytje en alles wat daarrond gebeurd dat het mij helemaal niks uitmaakt of ik nu 9 maanden ziek zou zijn Ohja, en wanneer mag je juist testen??? Het is allemaal heel erg nieuw voor ons dus heb nog heel veel vraagjes Dus... wie kreeg wanneer welke kwaaltjes? Groetjes Joke
Hoi Joke, Ik ben naar precies dezelfde dingen als jij op zoek geweest. Wij zijn nu in de vijfde ronde bezig. Je leest veel verschillende reacties op de vraag wanneer je voor het eerst iets kunt voelen. De een heeft het voelt de innesteling en blijft dan dingen voelen en de ander voelt heel lang niets. De meeste meiden denken allemaal ieys te voelen, omdat je het zo graag wilt. Ik heb precies hetzelfde. Hoewel ik ook van alles denk te voelen en elk pijntje opzoek op internet in de hoop dat het duidt op een zwangerschap is er echt maar 1 ding dat zekerheid kan bieden: DE TEST. En die kun je pas doen vanaf de dag dat je ongesteld zou moeten worden. Eerder kan wel, maar geeft geen zekerheid. Het beste resultaat schijn je zelfs te hebben als je nog een paar dagen na je NOD (niet ongesteldsheids dag) test. Er zit dus maar 1 ding op: GEDULD hebben. Zoals je aan mijn naam ziet, zeg ik dit wel maar vind ook ik dit errug lastig. Ik kan ook niet wachten tot komende week voorbij is. Ik moet ook komende week ongesteld worden. Mijn cyclus varieert van 28 tot 32 dagen, dus ergens deze week zou het weer raak moeten zijn. Ik hoop natuurlijk van niet. Ook voor jou. Succes!
Het rotte is dat een aankomende ongi dezelfde kwalen op kunnen roepen als een zwangerschap. Ik had deze maand net als altijd last van pijnlijke borsten na mijn eisprong (aan de zijkanten bij je oksel) in mijn buik voelde ik een week geleden ter hoogte van mijn schaambot een minuut lang een prikkelend gevoel wat ik niet eerder heb gevoeld in de voorgaande maanden en toen had ik wel zoiets van hee... Heb uiteindelijk afgelopen donderdag getest en ben zwanger. Heb nu last van een opgeblazen buik en een zeurend gevoel in mijn onderrug. Helaas is het enige wat echt duidelijkheid brengt inderdaad een test. Maar ik weet als geen ander dat je elke maand let op de tekenen van je lichaam..
Hoi Joke, zwangerschapskwaaltjes verschillen heel erg. Bij de een is het na bevruchting meteen al, bij de anders start het pas bij zoveel weken. Weer bij anderen komen helemaal geen kwalen (had ik ook niet mijn eerste zwangerschap) Hoe dan ook succes met zwanger worden en ik hoop voor je dat het niet te lang hoeft te duren Groetjes Linda
Eerst en vooral bedankt voor de reacties! Ik heb nu sinds dit weekend zo wat krampen in mijn onderbuik en een heel erg opgeblazen gevoel ook heb ik gelezen dat veel mensen heel verward zijn en moet zeggen dat ik dit ook wel heel erg heb Kan natuurlijk ook dat mijn lichaam me voor de gek houdt... Het is inderdaad heel erg moeilijk om me niet bezig te houden met elke verandering in mijn lichaam en telkens ik iets voel denk ik dat ik zwanger ben... Hoop dat mijn ongi uitblijft en dat ik snel mag gaan testen Ben van nature heel ongeduldig en vind dit toch zenuwslopend Jullie ook allemaal heel veel succes met het zwanger worden of bij andere met de zwangerschap Groetjes Joke
Allemaal succes met zwanger worden. Ik ben ook erg ongeduldig aan het wachten op de dag dat ik mag testen. Groetjes
ik ben ongedulig aant wachten op mijn ongi, zodat ik verder kan samen met wat hulp uit de mmm. heb vanmorgen nega getest helaas, onze laatste kans zelf mocht ook geen geluk brengen...
ik heb al gehoord dat mensen die al veel kinderen hebben het direct zouden voelen vanaf het eitje ingenesteld is. ik bedoel dan wel 4 of 5 kinderen he. weet niet of het waar is maar heb dat al veel gehoord
Veel sterkte allemaal met wachten!!! Helaas komen de kwaaltjes meestal pas na de eventuele test. Meestal zelfs pas bij ongeveer 6 weken. Verder kunnen alle zwangerschapskwaaltjes ook ongesteldheidskwaaltjes zijn en andersom...