vorige week op ongeveer de helft van mn cyclus had ik bij het afvegen een soort slijmprop net een soort klont gelei. het voelde glibberig aan vondt het maar raar is dit meestal voorafgaand aan je eisprong of net na je ei?.. of kennen jullie dit niet was benieuwd wie dit ook welleens gehad heeft
Vruchtbaar slijm heb je rond de eisprong (dus ervoor én ook daarna). Kon je er draden van trekken? Ik heb dit ook weleens en meestal is het halverwege mijn cyclus, dus een goed teken.
Dat is je vruchtbare slijm. Het is een soort van glijbaan naar je eitje toe... De zaadcellen kunnen zo beter omhoog zwemmen. Klusze!
kon er niet echt draden van trekken maar t was echt doorzichtig net een klont gelei 2 dagen gehad rond die periode ook geklust toevallig
Ik heb dat bijna elke maand...zo'n klodder met slijm. En omdat ik het altijd noteer wanneer ik hem heb, weet ik ook hoeveel dagen die voor mn ei is..ik heb die klodder ongeveer 5 dagen voor mn ei. In de tussentijd heb ik vruchtbaar slijm waar je dus echt draden van kan trekken. Denk dat die klodder eruit komt omdat je baarmoeder zich weer klaarmaakt voor een evt innesteling en dus alles ruim maakt!
aha thanx voor de tips en adviezen... ik ben er niet zoo erg mee bezig maar dacht al idd dat hij voor je ei loslaat om de toegang naar boven vrij te maken ofzo...
ik had deze klont begin deze week geloof maandag, dinsdag nog wat slijm woensdag weer wit dus dan is het ei geweest toch? teminste dat denk ik dan
Je krijgt meestal een aantal dagen voor de ei wat vruchtbaar slijm, dat kan je heel goed herken door het gewoon tussen je vingers te nemen en als je het dan kan rekken dan is het goed. De zaadjes kunnen zo makkelijk omhoog komen in de baarmoeder. Dus als je dat heb, moet je zeker klussen. Nou Danielle veel succes! Gr Sun
Hallo, Ik haal dit topic even weer naar boven omdat ik daarstraks toen ik naar het toilet ging net hetzelfde heb meegemaakt... Het was wel maar een kleine klonter maar ook heel erg rekbaar. Nu vind ik dit heel erg vreemd omdat ik eigenlijk mijn eisprong al zou moeten gehad hebben... Normaal zou ik woensdag of donderdag ongesteld moeten worden dus vind het echt vreemd. Zou dit ook iets te maken kunnen hebben met een eventuele zwangerschap? Ik zou er ook wel nog graag bij vermelden dat het mijn eerste "normale" cyclus zou zijn, dus zonder pil. Heb wel zo wat kwaaltjes zoals lichte menstruatiekrampjes, vaak plassen, opgeblazen gevoel en verschrikkelijk verstrooid... Ik maak mezelf nog echt gek zo dus wie kan mij weer met mijn beide voeten op de grond zetten... Ga toch voor de zekerheid vanavond nog "klussen" want wie weet is mijn cyclus gewoon heel erg lang. Als we deze avond klussen ben ik dan al te laat of niet? Groetjes Joke