Hier exact dezelfde termijn: beiden met 42 weken precies. Eerste kwam 'spontaan', tweede is 'gehaald'.
Ik heb ook wel een klein vraagje hier over; hoe was jullie gevoel hierbij? Ik had namelijk bij dochter 1 zwaar t idee dat ze langer zou blijven zitten! Dit bleek ook t geval te zijn geboren met 42 wk. Nu heb ik het idee dat dochter 2 een stuk eerder gaat komen... Zowiezo al hoe ik deze zwangerschap ervaar in vergelijking met de eerste. Wie had dit ook? En bij wie klopte dit gevoel dan ook echt?
Hier weet ik het niet zeker ivm geplande ks. 1e werd via een ks geboren met 39+5, hij leek toen ook nog niet zelf te willen komen. Bij onze dochter ben ik ingeleid met 41+1, geboren met 41+2. Voor mijn gevoel had de 1e ook nog wel een poosje blijven zitten als hij niet met een ks gehaald was. Qua gevoel dacht ik overigens dat onze dochter eerder zou komen. Vanaf 20 weken veel last gehad van harde buiken en voor de inleiding rommelde het echt al weken. Ik zat er duidelijk goed naast...
Hier ook een groot verschil. Eerste met 36+5 dagen En de 2de met 40+3 dagen. Ik moet er wel bij zeggen dat de 2de al veel eerder werd verwacht, maar er plotseling (toen ik 37 weken was) een hele goede vriend op veel te jonge leeftijd overleed.
1e met 38 weken, 2e pas met 41+2, dus dat was echt een stuk later. Derde kwam gelukkig weer met 39 weken, dat viel weer mee.
nr 1 41+3 wkn nr 2 41+5 wkn nr 3 41+0 wkn allen spontaan (heb dus gestemd, dezelfde termijn , was wel geschrokken toen nr 3 zich 'opeens' al aandiende , ha echt niet verwacht)
Op basis van de termijnecho's van de gyn was m'n oudste 4 dagen te vroeg en de jongste 4 te laat. Obv m'n eisprong en de kalender hier op ZP zijn ze beiden op exact 40 weken geboren