Wanneer kwam bij jullie het buikje??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Stippeltje, 21 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Vorige zwangerschap rond de 16 weken echt een buikje, maar daarvoor al opgezette buik door de darmen. En nu ook opgezette darmen waardoor ik al een buikje heb (bij 13 weken).

2. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Nou ik ben ook heel slank en bij mij ging je het pas echt na de 20 weken zien.
    Ik heb heel lang mijn eigen kleding aan gehad en ik kon tot het eind van mijn zwangerschap mijn normale broeken gewoon aan alleen niet meer dicht bij de knoop maar heb wel echt heel lang met mijn normale broeken gelopen en een elastiekje om de knoop.
    Zwangerschapskleding heeft eigenlijk nooit goed gezeten want alles viel erg groot dus heb voornamelijk in normale kleding gelopen alleen dan langere shirtjes zeg maar en aangezien ik voornamelijk in het voorjaar en de zomer zwanger was kon ik makkelijk van die rekbare rokjes en jurkjes aan.

Dus het zegt niet altijd wat als je slank bent dat je sneller iets gaat zien want was bij mij helemaal niet aan de orde.
    Was ook maar 8,5 kilo in totaal aangekomen dus misschien had dat er ook wel mee te maken.

3. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw, dat is echt bescheiden!
    Ik ben volgens mij ook niet echt in gewicht toegenomen maar meer in omvang...
    Vandaag ben ik nog eens gaan zoeken naar een leuke spijkerbroek maar ik vind het moeilijk hoor!
    De meeste zijn niet echt mijn smaak zeg maar...
    Ik hoop maar dat ik nog een tijd mijn eigen kleding aan kan, hoewel het nu soms al niet lekker meer zit...

PS Meiden waar begon jullie buikje te groeien? Rond je navel? Of juist er boven of eronder??

Liefs

4. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Het begon bij mij meer onder mijn navel eigenlijk.

En ja ik kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk is om een leuke broek te vinden. Ik heb toen een zwangerschapsbroek gekocht van Noppies was wel duur maar was maatje XXS en dat was echt 1 van de weinige broeken die goed zat. Bij M&S en H&M begonnen die broeken vanaf maat 36 en dat is echt veel te groot en die van H&M maat 34 was ook nog te groot dus was echt een drama om leuke kleding te vinden. Heb ook nooit zo'n buikband kunnen dragen omdat die gewoon te wijd waren.

Dit was trouwens mijn buik met 31 weken zwangerschap.

5. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik heb sowieso weinig buik gehad tijdens de zwangerschap.
    Nou ben ik van nature al geen mager persoon, maar mijn buik begon pas te groeien bij 20 weken helaas.

6. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Leuk, ik blijf mee lezen!

7. jerlin

jerlin Actief lid

20 sep 2007
    378
    0
    0
    hallo dames,

leuk om te lezen wanneer jullie buik begon te groeien. zit nu op bijna 8 weken en ga vanmiddag eens shoppen voor een broek. krijg ze nog wel dicht maar zit gewoon niet lekker meer, zit te strak of zakken af onder mijn buikje in. niet echt pretig dus.
    dit is wel al mijn derde zwangerschap en heb nog een buikje over van de vorige keer, ( nooit wat aan gedaan :) ).

groetjes

8. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Nu met bijna 8 weken sinds 2 dagen een opgezet buikje...waarschijnlijk zijn het de darmen maar gisteren kreeg ik wel de opmerking van vrienden die weten dat ik zwanger ben, dat m'n buikje al te zien is! Ik voel me vanaf het begin alleen prettig in jurkjes, draag geen broeken meer want dat knelt zo en voelt niet prettig. Moet wel zeggen dat ik niet bepaald vol ben, maatje 36 en ben altijd een sportief type geweest en heb veel gedanst...maar dus toch al snel 'iets' te zien! (Vocht darmen enz) kan een BH al niet meer aan...maar heb gelukkig nog wat grotere BH's die ik nu dus WEL aankan!mijn man vindt 't behoorlijk sexy, ik voel me wat ongemakkelijk haha! (Niet gewend...)

9. giraf

giraf Niet meer actief

Ik ben nu 16 weken zwanger, en bij mij begin je het nu een klein beetje te zien.
    Alleen als mensen niet weten dat ik zwanger ben kunnen ze ook denken dat ik een teveel-gegeten-buik heb.
    Ik heb een normaal postuur en had voor de zwangerschap een platte buik.
    Mijn zus is juist iets forser, maar bij haar zag je bij 8 weken al een zwangerschapsbuik...

Ik kan dus nog steeds mijn gewone broeken aan, al moet ik er wel bij zeggen dat ik alleen maar heupbroeken draag, want broeken die hoger dicht moeten zitten te strak.

10. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Ik ben altijd een iets steverige dame geweest, niet dik of zo...
    Maar sinds vorige week reeds heb ik opgeblazen darmen.
    Moet nu al goed uitkijken in welke broek ik nog pas en dit reeds met nog maar 5 weken!!!!!!!!!!!
    Dit gaat de verkeerde richting uit! Iemand tips?

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik ben nu bijna 13 weken en heb al echt een buikje mijn bm zit ook best al hoog maar moet wel zeggen dat dit de tweede is, en bij de eerste had ik ook heel snel een buikje

12. liebrando

liebrando Niet meer actief

bij de eerste kon ik met 7 weken geen normale kleren meer aan. Ik was mager maar binnen 15 weken had ik al 10 kilo eraanzitten, en groeide ik enorm snel en ja ik had al heel snel een buikje, dus kon het niet verbergen tot 13 weken

bij de 2e duurde het gelukkig wat langer, ja de kilo';s van de eerste zaten er nog aardig aan......

bij de 3e keken ze me met 25 weken raar aan toen ik zei dat ik zwanger was.....ben ook tot de 18e week misselijk geweest, pas met 32 hoefde ik pas positie kleding aan dus een wereld van verschil met de 1e.....

13. liebrando

liebrando Niet meer actief

mooi buikje!

14. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    ik zou dus niet de eerste zijn die al vlug een buikje toont...

Goed om te weten... voelde me nu al een olifant!

15. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    hier nog niks te zien,maar voel me wel opgeblazen... zal me niet verbazen als hier ook snel iets zichtbaar wordt... Lastig als je het nog niet wil vertellen op het werk.,...

16. Anntje

Anntje Lid

11 nov 2009
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey meiden,

Ik ben benieuwd hoe lang het bij mij gaat duren voordat er wat zichtbaar is.. Ik ben namelijk best wel stevig (46/48 :)) en het schijnt dat het dan best wel lang duurt.
    'k Heb al wel nieuwe bh's moeten kopen. De dame in de winkel raadde mij aan om gewoon een voedingsbeha te kopen als ik dan toch borstvoeding wilde geven. Dat scheelt weer in de aanschaf. Misschien een tip voor jullie?
    Ik zal het laten weten als er bij mij ook een buikje komt..

Liefs Anntje

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    thanks

18. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Bij mij kwam het pas met 20 weken dat het begon te bollen. Met 24 weken begonnen andere mensen het pas te zien.

19. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    ik heb maatje 38 en je ziet nu pas mijn buikje komen voor mij is al 3 weekjes zichtbaar voor buitenwereld sins deze week zichtbaar

20. rose87

rose87 Lid

23 aug 2009
    64
    0
    0
    azie
    De mensen die me kenden zagen het zo rond de 18e-20e week maar op straat niemand! nu sinds week 30 kun je het wel goed zien! maar zelfs in de bus staan ze nog niet eens op omdat ik niet echt dik ben...
    sta dan trots met mijn buik naar voren en dan vragen ze nog, goh wil je ook een biertje? halllooooo? zie je niks zeg ikdan haha

Deel Deze Pagina