Vandaag ongesteld geworden na ontrekkingsbloeding eerste dag op 5 maart... Best snel dus gelukkig, hoop dat het zwanger worden net zo snel gaat!!
Hai meiden, Ik heb vrijdag mijn laatste pil genomen en heb vandaag mijn bloeding gekregen, nu afwachten op de natuurlijke menstruatie! Ben zo benieuwd. Hoop dat het allemaal snel gaat, maar dat wil natuurlijk iedereen!
ik ben gestopt met de pil begin maart, 8 maart ontrekkingsbloeding gehad en 28 dagen later men eerste menstruatie dus al mooi vlak na de pil een cyclus van 28 dagen. grtjs kelly
hmm ik ben maandag 20feb gestopt met de pil eb 23 feb mijn onttrekkingsbloeding dus 52 dagen geleden gestopt en 49 dagen geleden onttrekkingsbloeding gehad! en nog steeds niet ongesteld... het wachten duurt zoooo lang...
Hee meiden, Ik ben ondertussen op dag 44 en nog steeds niets. Wel allemaal kwaaltjes, maar test zegt niets. Zal dus wel ontpillen zijn. Wanneer is het verstandig om contact op te nemen met de ha? Spannend hé?! Groetjes
Inderdaad erg frustrerend. Ikzelf ben 10-01-12 gestopt met de pil en werd pas 8 maart ongesteld. Als je het zo opschrijft lijkt het niet zo lang, maar als je erop wacht is het heel lang.... dat weet iedereen hier wel hihi.
Nou wat je zegt smegol... het lijkt zo kort 2 maanden niet ongesteld... maar ik ben met mijn hoofd nu al 2 maanden voor mijn gevole bezig met kidneren zonder dat nu die tijd pas ingaat zeg maar dat je echt ervoor kunt gaan... erggg frustrerend! Laat die ongi maar komen! nooit gedacht dat ik daar nog eens blij mee zou kunnen worden... stom heh? haha
Sinds dinsdag is het begonnen dus het heeft 57 dagen geduurd!Ik ben gewoon opgelucht dat het nu is gekomen,dus ik ben benieuwd naar de volgende cyclus
jaloersssss! ik zit op dag 53! hopen dat het er bij mij ook 57 worden dan heb ik nog maar 4 daagjes te gaan hihi... al ziet het er zo nog niet aan uit! Stomme vraag... voelde je het ook echt opkomen dat je ongi werd al dagen ervoor of plots opeens... ik heb nog steeds geen ongi kwaaltjes... ja soms steken maar dat is al vanaf dat ik gestopt ben met de pil... pfiewhhh dat duurt wachten toch lang! Voor jouw fijn zeg! Kan je eindelijk voor het echie gaan klussen hihi!
Ik meld me ook! Ik zit op dag 44.....ik mag niet klagen als ik zie hoe lang andere meiden hebben moeten wachten, maar het is wel frustrerend Hoop dat het bij jullie snel op gang komt zodat je weet waar je aan toe bent
lekker joh dat je ongesteld bent geworden! eindelijk op naar de 1ste ronde! ik zit nog op het wachtbankje haha. wel heb ik geprobeerd een eisprong te ontdekken en mocht dat geweest zijn wanneer ik denk dan zou ik aankomende dinsdag ongeveer mijn ongesteldheid moeten verwachten, dus ben heeel benieuwd. ik hoef echt niet meteen zwanger te zijn maar als mijn lijf maar gewoon doet wat het hoort te doen zou ik al blij zijn
Same here! Zit jij ook in de 1e ronde....?! Ik zit ondertussen op dag 44 en ben ervan overtuigd dat ik vorige week woensdag mijn eisprong heb gehad Dat zou betekenen dat ik ook volgende week dinsdag ongesteld zou moeten worden. Ik denk dat ik al een feestje bouw als dat het geval is haha weet ik waar ik aan toe ben....
Als ik ongesteld word begin volgende week (en geloof me dat vier ik meteen met champagne denk ik ) dan beginnen we inderdaad aan de 1ste ronde Wel vrees ik voor onregelmatige cyclussen zoals ik voor mijn dochter ook had maar ja, deze keer ga ik wel ovulatietesten gebruiken denk ik. Ga jij dan ook de eerste ronde in? En 1ste of 2de kindje? Of nog meer kan ook hihi
Hai! bij mij ging het vrij vlot... na ongeveer 4,5 jaar aan de prikpil geweest... vorig jaar juni gestopt en januari dit jaar kwam mn menstruatie op gang! tot nu toe n vrij regelmatige cyclus! Hopen dat t bij jou ook vlot gaat!! liefs dina
Ik stopte met de pil en kreeg een pilbloeding, daarna werd ik na 28 dagen ongesteld, toen 29 en toen weer 29 dagen