Haha ja 1e kindje, 1e ronde en dat van die champagne vind ik een briljant idee Ik heb vorige week ovulatietesten gekocht, mocht ik ooit nog ongesteld worden dan kan ik daarmee aan de slag
alhoewel ik liever heb dat ik aan de jip&janneke bubbels moet dinsdag ik heb ook al ovulatietesten in huis hihi. slik ook extra vitamines dus we zijn er klaar voor haha
Vorige week donderdag ben ik voor het eerst 'echt' ongesteld geworden na het stoppen met de pil in januari. Dat was dag 77. Was zoooo blij! Nu gaan we voor het echie! Succes iedereen!
Het begon maandag wel een beetje te rommelen, en van het weekend was ik heeeel emo!Nog meer dan normaal En ik had al 2 weken last van mijn tepels,dus ik denk dat dat is gekomen na mijn eisprong! Ik ben heel benieuwd hoe het nu gaat,maar de eerste stap is iig gezet,we zijn nu toch weer 2 maandjes verder!
Hoi bbibi, ik had dat zo precies het zelfde. ben voor me gevoel nu al vier maanden bezig maar pas 1 x ongesteld geworden, meeste zeggen maak je niet zo druk maar is makkelijker gezegd dan gedaan he!
Gelukkig wat fijn, ik was ook zo blij toen ik het werd na 46 dagen, nu op naar de volgende meid!! Wie weet is die wel wat sneller, en was dit gewoon de eerste keer zo lang door pilgebruik.
wat fijn voor de meiden die nu toch ongesteld zijn geworden! hier nog steeds niks, wel last van wat dingen maar ja, dat zegt niks want heb al in de gaten dat mijn lichaam mij goed voor de gek kan houden pfff. en dan zegt iedereen dat je er niet mee bezig moet zijn..zou wel willen maar als je de halve dag van alles voelt is dat best lastig!
Ik ben begin november gestopt met de pil en werd 6 weken later ongesteld. Daarna duurde het 5 weken tot mijn volgende menstruatie. Nu ben ik al ruim 11 weken niet ongesteld geweest en de testen blijven negatief.
Bij mij na onttrekkingsbloeding een cyclus gehad van 47 dagen. Nu ronde 2 en ben nu op dag 25. Hopelijk gaat t nu normaal, of nog beter, ben ik zwanger. Ik hoop het zo! Een vriendin van mij had ook de eerste ronde een cyclus van over de 40 dagen, ronde 2 was ze zwanger en als ze nu terug telt, was haar eisprong toen keurig na 14 dagen.
@ Roderoosjes: jeetje 11 weken is wel lang zeg! hopelijk komt het snel Ik hoop vandaag of morgen ongesteld te worden na een week of 6, dacht mijn ei gespot te hebben 2 weken geleden maar vrees dat dat toch niet het geval is geweest temp is nog hoog, voel nog helemaal niks maar zwanger ben ik ook niet. Wachten is zooooo frustrerend af en toe pff
Na het stoppen van de pil kreeg ik gelijk op dag 14 mijn eisprong (samen met een lichte bloeding) en 14 dagen later de ongi. De cyclus er na op dag 13 de eisprong en zwangerrrrrrrrrrr..
Ik ben eind januari vorig jaar gestopt. Toen ontrekkingsbloeding en na 45 dagen pas mijn echte ongesteldheid. Daarna is mijn cyclus een keer normaal geweest. Toen dat gebeurde zijn we aan de slag gegaan. De tweede ronde zwanger Dus ja het is bij iedereen anders he
@ elvira Nou ik heb pech hoor zit alweer op dag 58 mare nog steeds geen ongi zucht! Fijn dat het bij jouw nu raak is! ben erg benieuwd hopelijk is het snel feest! @ sunshine24 nou het voelt echt als ellende idd! ben er echt iedere dag mee bezig maar nog steeds niet voor ronde 1 mogen gaan pfff en als je nou zou weten waar je aantoe was was het nog een ander verhaal geweest... maar hier wordt je zo moe van dat je niet weet wanneer het onderhand eens gaat komen pfff... En wie weet hoe lang het gaat duren eer je een keer ongi wordt? Zucht... @roderoosje wat vreemd zeg 11 weken zo lang? en zeker te weten niet zwanger dan? Kan ook zijn dat je te weinig hormoon aan maakt en dat je ondertussen al wel zwanger bent (wil je niet blij maken met niets...) maar het zou natuurlijk kunnen toch?
Hoi, Heb niet het hele topic gelezen hoor, maar toen ik stopte met de pil in 2009 (was 10 jaar aan de pil geweest ongeveer) duurde het 70 dagen voordat ik ongesteld werd. Daarna binnen 3 mnd zwanger. Nu had ik een spiraal, die is er 17 feb uitgehaald en had meteen een cyclus van 24 dagen, daarna 27 dagen. Succes!
na mijn ontrekkingsbloeding had ik na 240 dagen nog steeds geen eigen menstruatie gehad, toen naar de ha geweest voor een kuurtje om het op te wekken.12jaar de pil geslikt.
Op dag 35, eigenlijk net toen ik er helemaal niet meer mee bezig was..ging er vanuit dat het wel n dag of 60-70 zou duren..